Cycles: Emission BSDF 5

W materiale wideo przedstawiam właściwości shadera związanego z emitowaniem światła.

Podsumowuję także niektóre informacje związane z jego podbieństwem do lamp, które tak naprawdę symulowane są za pomocą materiału w Cycles. Sam shader służy do oświetlania sceny, i dzięki niemu można uzyskać fotorealistyczne światło!

5 thoughts on “Cycles: Emission BSDF

  1. Odpowiedz Danton Gru 16,2012 10:38

    To jest właśnie przypadłość naszych czasów .

    Po co upgrejdować coś co działało dobrze na coś co działa źle???

  2. Odpowiedz ADDJAR Gru 16,2012 08:48

    Cenne i praktyczne uwagi odnośnie cienia (ostre – słabo zarysowane) sterowane wielkością źródła światła. Dobrze wiedzieć 

  3. Odpowiedz Arek Gru 14,2012 03:51

    Coś kiepsko wykadrowały się filmiki na stronie? czy to tylko u mnie tak….

  4. Odpowiedz Arek Gru 14,2012 03:48

    Nawrzucałeś tutoriali że nie można nadąrzyć oglądać. Czyżbyś chciał się wyrobić przed końcem świata :). Masz jeszcze tydzień :)
    Serio w końcu z sensem porządnie wytłumaczone zawiłości Blendera i nie tylko…
    Pozdrawiam

A Ty co o tym myślisz?