Cycles: Holdout BSDF 4

W materiale wideo przedstawiam działanie materiału Holdout, którego używa się po prostu jako dziury.

Materiał ten renderowany jest z zerową alfą i nadaje się do tworzenia masek lub wycinania obiektów ze sceny, co potem pomocne jest w postprocessingu robionym za pomoca nodów.

4 thoughts on “Cycles: Holdout BSDF

  1. Odpowiedz piotao Gru 28,2012 14:48

    Dzięki za info, poprawiłem link do AO. Nie wiem dlaczego nie działało, zamiast poprawnego adresu wpisał się jakiś (wtf?) numer.

  2. Odpowiedz Danton Gru 28,2012 09:17

    O wielkie dzięki Mentoris za ten link do tutka o ambient occlusion

  3. Odpowiedz Mentoris Gru 25,2012 13:17

    Użycie linku do Ambient occlusion, wywala błąd 404. „Strona docelowa nie została znaleziona. Trzeba się udać bezpośrednio na YouTube :https://www.youtube.com/watch?v=4TuCVocUdlE

  4. Odpowiedz pawel Gru 24,2012 23:04

    ambient occlusion niestety nie dziala :/

A Ty co o tym myślisz?