Drivery – część pierwsza – podstawy 5

Oto magia, której się nie oprzesz. Drivery część pierwsza to tutorial na temat zaawansowanych możliwości animacji, jakie daje nam Blender.

Możemy połączyć różne zmienne sterujące wydarzeniami w programie ze sobą, i robią to właśnie Drivery. Zapraszam! Materiał przeznaczony dla osób zaawansowanych.

Poniżej jest pierwsza część z krótkiej serii poświęconej driverom. Zapraszam do oglądania.

5 thoughts on “Drivery – część pierwsza – podstawy

  1. Odpowiedz Arkadiusz Lip 9,2016 17:52

    Witam Panie Piotrze.
    Dobry film. Ja w polu Expr. wpisałem 2*sin(CubeX/3) a CubeX zdefiniowałem jako transform X Cube’a.
    Dało to taki efekt, że przesuwanie Cube’a w osi X powodowało wędrówkę owego Cube’a w osi Z według krzywej liczonej z funkcji sinus.
    Ciekawe jak bardzo skomplikowane wyrażenia można wpisać :)

  2. Odpowiedz szart Mar 1,2016 21:52

    Panie Piotrze, interesujący tutorial ale niestety u mnie funkcja sterowniki nie umożliwia sterowania, w panelu sterowniki wyświetlany jest błąd Python auto-execution nieaktywny

    • Odpowiedz piotao Mar 2,2016 04:29

      Tak się dzieje ponieważ wykonanie skryptów python jest domyślnie wyłączone, ale możesz włączyć to w Ustawieniach. W zakładce File -> Auto run python scripts. Zapomniałem o tym wspomnieć bo mam to zawsze włączone…

      • Odpowiedz szart Mar 14,2016 18:23

        Serdecznie dziękuję za podpowiedź.
        Gratuluję wiedzy i bardzo dobrych tutoriali, które są przydatne w poznawaniu Blendera

        Pozdrawiam i życzę powodzenia

  3. Odpowiedz Lecerta Lut 29,2016 08:45

    Czekam z niecerpliwością na dalsze części. Może w końcu ta funkcjonalność stanie się dla mnie dostępna :Dzięki

A Ty co o tym myślisz?