Edytor Nodów: Map UV 5

Nakładanie PONOWNE tekstury UV. Nod do poprawiania gotowych renderów!

Umożliwia w zasadzie delikatne przeteksturowanie wyrenderowanych obrazków, pod warunkiem, że zapisano jest w formacie EXR, który może zapamiętać informacje wielowarstwowo (w tym UV). Przydatne to może być do dodania jakiegoś subtelnego efektu do wyrenderowanych klatek filmu. Rzecz raczej rzadko spotykana.

5 thoughts on “Edytor Nodów: Map UV

  1. Odpowiedz maxim25 Lis 4,2012 17:18

    To też bardzo fajna sztuczka :) Warto ją zapamiętać, na przykład podczas dobierania różnych tekstur, jeśli nie wiemy która była by odpowiedniejsza, to wtedy można by się bawić. Lub, tu w tym tutorialu nie było dopowiedziane, ale z tego co pamiętam jest możliwość w nodach, wykorzystanie noda pod czas animacji, aby celowo zmienić teksturę w czasie. I podłącza się go do „value” I tam można dynamicznie podczas renderowania ustawić przejście z jednej tekstury do drugiej.

  2. Odpowiedz Anonim Lip 6,2012 05:58

    Edytor Nodów: Map UV filmik został ścięty. Celowo?

  3. Odpowiedz Anonim Lip 6,2012 05:56

    Zauwaźyłem że poradnik na samym końcu został ścięty. Nie wiem czy to świadomie zrobiłeś czy ci to urwało?

    • Odpowiedz piotao Lip 6,2012 07:49

      Film został świadomie ekspresowo przerwany. Zwykle podczas nagrywania od chwili wypowiedzenia ostatniego słowa jeszcze przez jakieś pół sekundy trwa rejestracja, a ja po ostatnim słowie od razu przerwałem proces rejestracji. W efekcie połowy ostatniego słowa już nie słychać.

A Ty co o tym myślisz?