Edytor UV – podstawy obsługi 4

Edytor UV to prosty edytor obrazków 2d, którego podstawy obsługi właśnie omawiam.

Witam! W tym tygodniu zaczynamy wielki i wspaniały temat, jakim jest Mapowanie UV, a na początek – kilka informacji na temat pracy z Edytorem 2d, w jaki wyposaźony jest Blenders, zwanym też UV/Image Editor. Jest to materiał wstępny, zrobiony dla ustalenia uwagi i kompletności, wspominam w nim sposób na wpakowanie obrazków do pliku blend, oraz kilka innych rzeczy.

4 thoughts on “Edytor UV – podstawy obsługi

  1. Odpowiedz MICHAŁ NOWINA Lis 2,2013 18:14

    Witam próbuję spolszczyć Blendera 2,69. korzystam z instrukcji z netu, ale nie pokazują mi się te okna, co w instrukcji. Może ktoś mi pomoże?

    • Odpowiedz dzejket Lis 5,2013 19:27

      tylko po co próbujesz go spolonizować? Nawet chińczyk i koreańczyk pracuje na angielskojęzycznej wersji ;p Blender po polsku po prostu uniemożliwiłby Ci pracę.

  2. Odpowiedz Cj Cze 4,2013 08:06

    Dzięki tobie chyba przerzucę się z 3ds.maxa na blendera

    • Odpowiedz piotao Cze 4,2013 08:46

      Ohoho :) To byłoby już nie pierwsze zwycięstwo Blendera nad Maxem :) Prawda jest jednak taka, że dobrze znać oba światy, i korzystać z najlepszych rzeczy w obu :)

A Ty co o tym myślisz?