Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Kosmodrom_Robsona

Autor Wątek: Kosmodrom_Robsona  (Przeczytany 30747 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #210 dnia: 20171214, 20:33:27 »
Powoli do przodu.

https://i.imgur.com/9QwQGFw.jpg
Kosmodrom_Robsona

Offline KattaK

  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1422
  • Reputacja +27/-1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stworzony by tworzyć
    • Zobacz profil
    • Portfolio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #211 dnia: 20171214, 23:42:58 »
ładny koc, szacun ;p
Te poduszki okrągłe wydają się jakby wchodziły w kanape po bokach ;0
Podstawa kanapy wydaje mi się troche za chuda ale może to ja, podłoga pod tym kątem z początku wydaje się taka metalowa, mało tego drewna widać ;/
Ten wzór w tel jakoś mi nie pasuje, może jakby był bardziej matowy? Ale nie wiem nawet z czego ma być zrobiony ;D
Na prawej ci tak szef się zniekształciła i "spłyneła" po sciance?
Może po prostu focusem skupić się na kanapie a reszt rozmyć DOFem?

Offline FunkyMonkey

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +1/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #212 dnia: 20171215, 23:34:10 »
Kattak dobrze zauważył, te okrągłe poduszki trochę Ci się rozjechały.
Jeśli chodzi o szwy na bokach to wzorowałeś się na czymś konkretnym czy rozjechała Ci się textura, bo pierwszy raz widzę szwy idące w ten sposób.
Biała poduszka jest trochę za bardzo postrzępiona, mógłbyś trochę zmniejszyć siłę zniekształceń.
Zagniecenia na prawej stronie kanapy są moim zdaniem trochę za mocne, a powinny być bardziej subtelne. Teraz są tak ostre że można nimi kroić warzywa :o
Na plus zdecydowanie lampa i kocyk :)
I na koniec pytania :P
Te światła na półce są prawdziwe czy to textura?
Na półce są jakieś ciekawe książki?;D

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #213 dnia: 20180102, 20:30:30 »
->KattaK
Jeżeli chodzi o kanapę to nic się nie zniekształciło, taki model miałem więc go użyłem. Jeżeli zaś chodzi o DoF-a to ściana w tle jest targetem więc nie mogę jej rozmyć :P Dzięki za uwagi, na pewno wzbogacą moje kolejne prace.

->FunkyMonkey
Kanapa w tej pracy ma stwarzać pozory wiarygodności, ale rozumiem, że może budzić zastrzeżenia. Światła są prawdziwe, to spot-y stylizowane na halogeny z takim setupem:

https://i.imgur.com/EWKvGWM.jpg
Kosmodrom_Robsona



Ponadto dzisiaj znów nie będę oryginalny.

https://i.imgur.com/t2HHmfo.jpg
Kosmodrom_Robsona


Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #214 dnia: 20180104, 18:44:58 »
Modele od ruskich 3dsky.org, reszta moja.

https://i.imgur.com/ywFQR3Z.jpg
Kosmodrom_Robsona

Offline sempervirent

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 196
  • Reputacja +55/-0
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • portfolio
  • Gadu Gadu: 5126122
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #215 dnia: 20180109, 09:59:57 »
Bardzo fajny klimat. Światło jest przyjemne, ogólnie całość sprawia wrażenie przytulnego pomieszczenia pomimo niewielu mebli :)

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #216 dnia: 20180310, 20:28:36 »
->sempervirent
Dziękuję :)

Od ponad pół roku "walczę" na fakultecie z architektury wnętrz. Po ciężkim pierwszym wejściu powoli klaruje się coś co kiedyś było dla mnie nie do pomyślenia. Chrzanić poprawność!

https://i.imgur.com/Fgusssh.jpg
Kosmodrom_Robsona


https://i.imgur.com/UAjiBhl.jpg
Kosmodrom_Robsona


https://i.imgur.com/gHrlUXN.jpg
Kosmodrom_Robsona

Offline Luk

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja +11/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #217 dnia: 20180311, 13:20:16 »
fajnie to wyszło. Z mojej strony uwaga kieruję się do tekstur porąbanego drzewa jakby ci się udało uzyskać taki efekt ciętej powierzchni to byłoby  super

https://www.google.pl/search?q=ścięte+drzewo&num=20&safe=off&client=opera&hs=Lh2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjCldGcoOTZAhUKG5oKHUVDAuoQsAQIJw&biw=1709&bih=882#imgrc=JHjksVtkOdGjfM:

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #218 dnia: 20180326, 19:34:57 »
->Luk
Dzięki za feedback :) Faktycznie mógłbym postarać się  bardziej przy tych klockach ale całość szła do druku na A3 więc nawet takie smaczki byłyby średnio widoczne, a że czas gonił... ;D Mimo wszystko projekt jest jeszcze do dopracowania i na pewno ogarnę bampy czy całe teksturowanie lepiej.
 
Dzisiaj zarzucę czymś mniej kolorowym
https://i.imgur.com/v0tEuQI.jpg
Kosmodrom_Robsona
« Ostatnia zmiana: 20180326, 19:46:56 wysłana przez pl4n_b »

Offline Zygfryd

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 348
  • Reputacja +31/-1
  • Płeć: Mężczyzna
  • eeee mmmm yyyy
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #219 dnia: 20180326, 20:09:23 »
Ten kieliszek w zlewie ma taką ekstremalnie długą podstawką, czy ten zlew jest taki płytki...  , pokrywka przy piecu wygląda jakby lewitowała (ufo?), ogólnie jakoś ponuro (sorry takie moje odczucie).  ::)

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #220 dnia: 20180329, 18:47:09 »
->Zygfryd
To jest kielich obfitości - wersja dla ludzi o konkretnym spuście ;) Pokrywka się nieco wtopiła w biały blat co faktycznie na przepalonych hajlajtach może ją upodabniać do UFO. Ponuro - ok - 100% zgody - dzisiaj specjalnie dla Ciebie edycja nieco mniej ponura. :)

https://i.imgur.com/ElbSvVU.jpg
Kosmodrom_Robsona

Offline Zygfryd

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 348
  • Reputacja +31/-1
  • Płeć: Mężczyzna
  • eeee mmmm yyyy
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #221 dnia: 20180329, 22:09:06 »
No dużo lepiej, już tak nie przytłacza swoją ciemną szarością :D
a kielich obfitości to powinien mieć nie dużą stopkę, tylko wielki pojemnik >:(

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #222 dnia: 20180409, 20:04:15 »
->Zygfryd
Jest to li kielich obfitości niźli dzban ;) Dzięki za dobre słowo!

Mamy kwiecień. Za oknem Sun lamp zaczyna co raz to dłuższą wędrówkę po dodatniej igrekowej, zaś emisja oraz saturacja powoli zwiększają swoją wartość. Jest to czas kiedy depresyjne interiory odpuszczają, a typowy grafik 3d wybudza się ze snu katalogowego. Jak za dotknięciem czarodziejskiego kursora, pierwsze majle obwieszczają czas słonecznych exteriorów, rażących po oczach glar i wszędobylskiego bloomu...

https://i.imgur.com/taMoZyM.jpg
Kosmodrom_Robsona


https://i.imgur.com/k5hOnDE.jpg
Kosmodrom_Robsona

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #223 dnia: 20180522, 21:44:21 »
Eksploruję proste narzędzia do złożonych zadań:

* skylight + sun lamp + dyscyplina koloru w szejderach + nieco z-depth =

https://i.imgur.com/NS6ZNvA.jpg
Kosmodrom_Robsona


* nocny hdr 4k + spoty + postpro w Kricie =

https://i.imgur.com/NZRw5QO.jpg
Kosmodrom_Robsona






« Ostatnia zmiana: 20180522, 21:47:42 wysłana przez pl4n_b »

Online Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2153
  • Reputacja +58/-1
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #224 dnia: 20180523, 19:28:15 »
Super wyszedł efekt nocny, bardzo kombinowałeś w Kricie?
Wygląda trochę jak po filtrach malarskich

Offline Zuorion

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 453
  • Reputacja +34/-4
  • Zue zuo.
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #225 dnia: 20180523, 21:21:20 »
Fajna praca :d.

Ale:

Na 1 listki chyba Ci lewitują bo widać przerwę pomiędzy nimi, a cieniem.

i rzuciło mi się w oczy identyczność desek


a i to co to za czarna plama?

Offline Luk

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja +11/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #226 dnia: 20180523, 21:52:27 »
Ta plama to na pewno kret zaczął kopać, A taki ładny trawnik był.

Fajne pracki :)

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #227 dnia: 20180523, 23:23:06 »
->Ancestor
Dzięki, w sumie spędziłem trochę nad tym w Kricie ale też bez przesady - max. 3 godziny. Głównie wzmacniałem światła spotów oraz produkowałem mgłę.

->Zuorion/Luk
Pierwsza praca to treningowy render na poczet całej serii takich domków, na finalnych/produkcyjnych renderach takiej fuszery nie odstawiam.. ale miło, że jesteście czujni ;) Dzięki za dobre słowa! :D

Offline djtartak

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 221
  • Reputacja +28/-1
  • Płeć: Mężczyzna
  • One Blend to rule them all...
    • Zobacz profil
    • osobiste portfolio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #228 dnia: 20180524, 11:19:20 »
pracki fajne, szacun

a ta czarna plama to zazdrosny sąsiad pieskiem ozdobił chodnik ;)...
Przyjechałem do Kaszubii, zobaczyć what it renders
And I saw what Biribomba does it blend me wit' da Blenders

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #229 dnia: 20180607, 22:31:12 »
->djtartak
Hehe, do głowy by mi nie przyszło takie porównanie ale grunt, że się podoba - dzięki :)

Tymczasem zarzucę nieco większą skalą, z tymi samymi presetami co w poprzednim poście.

https://i.imgur.com/WymTxLJ.jpg
Kosmodrom_Robsona


https://i.imgur.com/pTFsRtK.jpg
Kosmodrom_Robsona





Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #230 dnia: 20180608, 19:46:47 »
Nocny strzał do kompletu :)

https://i.imgur.com/PeVgQsw.jpg
Kosmodrom_Robsona

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #231 dnia: 20180613, 20:43:32 »
Praca u podstaw - cd.

https://i.imgur.com/mO8BS6e.jpg
Kosmodrom_Robsona

Online Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2153
  • Reputacja +58/-1
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #232 dnia: 20180614, 00:16:43 »
To jakiś dawny projekt, już to wrzucałeś, nie?

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #233 dnia: 20180614, 20:59:29 »
->Ancestor
Do wizuali w pracy wykorzystuję moje biblioteki modeli, które się sprawdziły w boju. Mam świadomość tego, że może haczyć o sztampę ale na tym etapie mi to nie przeszkadza :)

Drugie ujęcie:
https://i.imgur.com/Myj7lnc.jpg
Kosmodrom_Robsona

Online Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2153
  • Reputacja +58/-1
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #234 dnia: 20180614, 21:01:59 »
Wydawało mi się, że kończysz jakiś dawno zaczęty projekt, tylko tyle. Jak zwykle świetnie! Drzewa super extra

Offline Luk

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja +11/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #235 dnia: 20180617, 00:16:56 »
Możesz zdradzić jak robisz taką trawę? widziałem kiedyś addon do tego ale był strasznie drogi. Pracka extra :)

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja +51/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #236 dnia: 20180619, 22:16:26 »
->Ancestor
Rozumiem, dzięki za dobre słowo :)

->Luk
Dzięki! Mamy w pracy zestaw od Andrzeja Prajsa - rzecz warta swojej ceny. :)

Offline Luk

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja +11/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #237 dnia: 20180620, 19:40:18 »
Właśnie ten oddon miałem na myśli. Chciałem nim się kiedyś pobawić, ale cena jak na hobbystę jest zaporowa :) To tak tylko podpytam bo podobno szybko się liczy ta trawa, jest to odczuwalne?

Online Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2153
  • Reputacja +58/-1
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #238 dnia: 20180620, 20:15:51 »
To jest zestaw trawek podpiętych pod generatory partikli. W zasadzie to samo masz w addonie, FreeGrass...
https://www.3d-wolf.com/products/grass.html

...tyle że Andrew się konkretnie przyłożył do odwzorowania różnych gatunków roślinek.

Offline model123

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Reputacja +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
  • uczę się Blendera !
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #239 dnia: 20180621, 12:26:07 »
Praca u podstaw - cd.
https://i.imgur.com/mO8BS6e.jpg
Kosmodrom_Robsona

nie robię wizek w blendku dlatego ze wszech miar podziwiam, ale jeśli wolno czepnę się do drobiazgów/szczegółów na które być może subiektywnie zwróciłem uwagę... bo dotyczą pierwszego planu:

1. Krawężnik jezdnia/chodnik - może i wysokość zgodna z realiami ale jakoś ta różnica poziomów wygląda niepokojąco duża - może podniesienie jezdni zniwelowałoby takie wrażenie dość drastycznego odcięcia jezdni od chodnika - tym bardziej że jest jezdnia wypada kontrastowo mocno ciemna (w cieniu ?)
2. Kostka chodnika - obrót o 90 i byłoby tak jak się akurat ten wzór układa w rzeczywistości 
 8)
Dell Precision M6600 | i7-2820QM 2.3,  32GB | 17 1920x1080, NvQuadro 5010m 4GB + LG34"/2560x1080 | Win7 64/Prof + cad soft

Tags:
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014