Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Kosmodrom_Robsona

Autor Wątek: Kosmodrom_Robsona  (Przeczytany 39672 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zygfryd

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 366
  • Reputacja +31/-1
  • Płeć: Mężczyzna
  • eeee mmmm yyyy
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #240 dnia: 20180621, 12:51:17 »
Może to takie złudzenie, ale wydaje się, że przy większym deszczu woda poleci poza rynny  :P

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2269
  • Reputacja +60/-2
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #241 dnia: 20180621, 14:07:56 »
Ale się czepiacie ;)

Offline KattaK

  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1448
  • Reputacja +27/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stworzony by tworzyć
    • Zobacz profil
    • Portfolio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #242 dnia: 20180621, 15:27:47 »
Po to tu jesteśmy :)

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2269
  • Reputacja +60/-2
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #243 dnia: 20180621, 15:45:04 »
Tych kamieni to się już czepialismy poprzednim razem ;)

Offline Zygfryd

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 366
  • Reputacja +31/-1
  • Płeć: Mężczyzna
  • eeee mmmm yyyy
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #244 dnia: 20180621, 16:13:56 »
... i jeszcze nie zdążył ich poprawić  >:(

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2269
  • Reputacja +60/-2
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #245 dnia: 20180621, 16:21:42 »
Widać nie miało znaczenia ;)

Offline Luk

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Reputacja +11/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #246 dnia: 20180621, 16:28:40 »
Co do krawężników to teraz tak wysoko się je osadza. Jeżeli nie ma wjazdu do posesji od frontu to jest ok. Inna sprawa że część chodnikowa zapewne należy do gminy, a mało którą stać na taką kostkę ;)
« Ostatnia zmiana: 20180621, 17:43:22 wysłana przez Luk »

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2269
  • Reputacja +60/-2
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #247 dnia: 20180621, 16:48:11 »
To nie wygląda na granitową kostkę, zwykły beton tylko ułożony w łuki. Fakt że kładzie się prostą, najtańszą bez wynalazków

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Reputacja +53/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #248 dnia: 20180621, 23:40:35 »
->model123
To nie były finalne rendery, do klienta poszło coś takiego:

https://www.behance.net/gallery/66842697/Some-3d-exteriors-for-commercial-purposes

Krawężnika nie obniżyłem bo jest na granicy prawdopodobieństwa, asfalt rojzaśniłem - też mi się wydawał zbyt ciemny. Kostka/kamień lepiej wygląda w tym ułożeniu - nie są dla mnie aż tak istotne kanony sztuki brukarskiej - ja mam zrobić dobry "łobrozek", a w tym przypadku intuicja podpowiadała mi takie rozwiązanie. Dzięki za konstruktywne uwagi :)

->Zygfryd
Myślę, że systemowe rynny, które tam wmontowałem z innego projektu, powinny wytrzymać niejedną ulewę ;) Jeżeli chodzi o chodnik to j.w.

->KattaK
Bingo :)

->Ancestor
Kiedy mapowałem teksturę na tego plejna, przeczuwałem, że będzie dym :D

->Luk
Dokładnie, chrzanić gminę, jest sponsor - jest dobra kostka :D




Offline Zygfryd

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 366
  • Reputacja +31/-1
  • Płeć: Mężczyzna
  • eeee mmmm yyyy
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #249 dnia: 20180622, 07:09:42 »
Nie chodzi mi o to czy te rynny wytrzymają, tyko o to, że są tak nisko zamontowane, że w czasie ulewy woda przeleci nad tymi rynnami  :D

Offline sempervirent

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja +55/-0
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • portfolio
  • Gadu Gadu: 5126122
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #250 dnia: 20180623, 11:44:28 »
A ja powiem, że wizualnie bardzo przyjemnie dla oka. Ładne cienie, światła, wszystko do siebie pasuje. Ta kostka może faktycznie trochę za bardzo na bogato, ale kto bogatemu zabroni? :D

Co do trawy, to na dniach wyszedł Graswald : https://blendermarket.com/products/graswald?ref=2 . Kosztuje 70$, więc jakieś 15$ mniej od Andrzejowego Grass Essentials. Może warto zobaczyć jak to działa.

Offline djtartak

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 252
  • Reputacja +30/-1
  • Płeć: Mężczyzna
  • One Blend to rule them all...
    • Zobacz profil
    • osobiste portfolio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #251 dnia: 20180709, 08:02:41 »
Widziałem parę rzeczy robionych przy pomocy grasswalda -
kopara w dół...

https://www.blendernation.com/2018/06/20/create-realistic-nature-in-blender-graswald-add-on/

a cena wydaje się całkiem przystępna, co widać po sprzedaży (294 w ciągu nie całego miesiąca)
sam się zastanawiam. ale póki co mam inne wydatki.
pracuję dla przyjaznej blenderowi renderfarmy https://garage.farm/
taka moja rola...

Offline KattaK

  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1448
  • Reputacja +27/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stworzony by tworzyć
    • Zobacz profil
    • Portfolio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #252 dnia: 20180709, 12:27:01 »
Takie addony to świetna sprawa jak ktoś robić wizki zawodowo i deadline cisnie. Masa czasu zostaje na inne rzeczy :D

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2269
  • Reputacja +60/-2
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #253 dnia: 20180709, 12:33:27 »
W zasadzie wizki to sie powinno robić w parę osób. Jedni modelują, inni spece od materiałów i światła obrabiają, a osobno człek od środowiska, robota idzie x3 x4 razy sprawniej... pytanie czy team pozwoli zarobić x4 więcej ;)

Offline KattaK

  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1448
  • Reputacja +27/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stworzony by tworzyć
    • Zobacz profil
    • Portfolio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #254 dnia: 20180709, 17:46:07 »
To już zależy tylko od ilości zamówień i szybkości ich wykonywania ;D

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2269
  • Reputacja +60/-2
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #255 dnia: 20180709, 18:17:13 »
Na pewno w parę osób zrobi się je szybciej ;)

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Reputacja +53/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #256 dnia: 20180712, 19:11:43 »
->sempervirent
Dziękuję za dobre słowa oraz namiary na grasswald-a, z chęcią przetestuję ten addon w akcji, myślę, że to coś czego podświadomie szukałem od długiego czasu. ;)

->djtartak
Zgadzam się w 100% :)

->KattaK
Tak, wydane pieniądze na tego typu addony to inwestycja. Pewny efekt i zero kombinowania w trakcie produkcji. Kiedyś myślałem o tym zgoła inaczej, jednak po czasie doceniam inicjatywy - bądź co bądź: WIN <-> WIN :)

->Ancestor
Kilka projektów w ten sposób robiłem i zdecydowanie super sprawa. Moim zdaniem, taka opcja możliwa jedynie w miejscu gdzie fokus jest na konkretnym obszarze, zaś klient ustawia się w kolejce. :)

Dzisiaj kolejna odsłona, z cyklu: gdzieś na górnym ślunsku ;)

https://i.imgur.com/qFeDNoT.jpg
Kosmodrom_Robsona


https://i.imgur.com/R4DdvPz.jpg
Kosmodrom_Robsona


https://i.imgur.com/IKThs9z.jpg
Kosmodrom_Robsona


Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Reputacja +53/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #257 dnia: 20180803, 19:03:11 »
Tym razem Kujawy i Pomorze ;)

https://i.imgur.com/cD0YIoJ.jpg
Kosmodrom_Robsona


https://i.imgur.com/OLFN0NT.jpg
Kosmodrom_Robsona


https://i.imgur.com/J6C7EVT.jpg
Kosmodrom_Robsona

Offline djtartak

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 252
  • Reputacja +30/-1
  • Płeć: Mężczyzna
  • One Blend to rule them all...
    • Zobacz profil
    • osobiste portfolio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #258 dnia: 20180807, 08:28:35 »
profeska !
pracuję dla przyjaznej blenderowi renderfarmy https://garage.farm/
taka moja rola...

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2269
  • Reputacja +60/-2
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #259 dnia: 20180807, 21:09:55 »
Miazga!

Offline vipovsky

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja +4/-0
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #260 dnia: 20180809, 23:44:49 »
chciałem się dopytać jedynie o to jak pod względem licencji wygląda np. udostępnianie samochodów np. Audi R8?

Offline Luk

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Reputacja +11/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #261 dnia: 20180811, 10:27:29 »
ŁO Panie.................. ileś ty przy tym siedział ?

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Reputacja +53/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #262 dnia: 20180812, 11:47:46 »
->vipovsky
Zapewne są jakieś konkretne regulacje w tym temacie, ja osobiście usuwam wszelkie symbole jakichkolwiek producentów i raczej śpię spokojnie ;)

->luk
ok. 40h

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Reputacja +53/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #263 dnia: 20180911, 19:57:33 »
Interiorek. :)

https://i.imgur.com/VycblOD.jpg
Kosmodrom_Robsona

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2269
  • Reputacja +60/-2
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #264 dnia: 20180911, 21:10:28 »
coś ma chyba z włosami, ale generalnie total!

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Reputacja +53/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #265 dnia: 20180912, 21:40:38 »
->Ancestor

Masz rację, również nie jestem przekonany co do włosów. Fakt, faktem i tak nie mogę narzekać bo to humanoid z 3dwarehouse-a, spróbuję jednak coś z tym zrobić w Kricie. Dzięki za feedback i dobre słowo :)

Tymczasem zarzucam WIP-em z pracy.

https://i.imgur.com/R8srSTm.jpg
Kosmodrom_Robsona



Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2269
  • Reputacja +60/-2
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #266 dnia: 20180913, 08:40:22 »
Ta panna to 3D??, no weź...  :o

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Reputacja +53/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #267 dnia: 20180920, 20:43:54 »
-> Ancestor
Hehe, też się mile zaskoczyłem. Skeczapowe biblioteki są bardzo trudne do przeczesywania, bo jest opór modeli bez większej wartości dla np. użytkownika B3D ale jak się trochę przekopie materiałów to powyżej masz efekty  :)

Dzisiaj kolejna kuchnia:
https://i.imgur.com/WuXhZ0e.jpg
Kosmodrom_Robsona

Offline Luk

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Reputacja +11/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #268 dnia: 20181007, 11:09:31 »
Jak zawsze super pracka. Nie wiem dlaczego ale coś mi nie pasuje z perspektywą, przy stoliku i krzesłach, ale to może być tylko moje odczucie :)

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 289
  • Reputacja +53/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: Kosmodrom_Robsona
« Odpowiedź #269 dnia: 20181025, 19:54:14 »
->Luk
Dzięki - możliwe, że przekombinowałem z ogniskową i shiftem ;)

Dzisiaj coś z serii deweloperskiej:

https://i.imgur.com/AP6PwEa.jpg
Kosmodrom_Robsona

https://i.imgur.com/TZ1dX1c.jpg
Kosmodrom_Robsona

https://i.imgur.com/XWOA7KA.jpg
Kosmodrom_Robsona

Tags:
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014