Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Blender nie renderuje wszystkiego

Autor Wątek: Blender nie renderuje wszystkiego  (Przeczytany 1888 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline A.S.

• Użytkownik
  • *
  • Reputacja +0/-0
Blender nie renderuje wszystkiego
« dnia: 20160505, 15:41:24 »
Dzień dobry. Od dłuższego czasu pracuję w Blenderze nad pewną animacją,  Sam program poraz pierwszy uruchomiłem dopiero kilka miesięcy temu, więc nie znam się na nim zbyt dobrze.

Dzisiaj pojawił mi się kolejny, tym razem dziwny problem.
Mam scenę w Blenderze. Jednak jeden element dodany do niej w Video Editing wymagał bym tło do animacji umieścił w osobnej scenie. Ta pierwsza zaś ma tło przezroczyste. Następnie w VSE dodałem obie sceny jedną nałożoną na drugą. Oprócz tego jest jeszcze animowany płomień 2d zrobiony w GIMP-ie (w Blenderze płomień mi wyjść nie chciał).

Animację renderuje częściami. Wszystko szło dobrze aż do dzisiaj. Po całonocnej pracy ,  Blender wyrenderował mi klatki bez tła ze sc. 2. oraz bez tego ognia, a także bez efektu rozjaśnienia które dodałem do sceny nr. 1.

Klatka 1004 jest jeszcze dobra a klatka 1005 już nie.

Sprawdziłem także wybrane klatki wcześniejsze. Mimo że przedtem były dobre teraz renderują mi się z przezroczystością zamiast tła.

Patrzyłem także w edytorze animacji czy nie mam czegoś niepotrzebnie zakluczowane ale na klatkach 1004-1005 jest jedna wielka pustka.

Czy jest jakiś sposób żeby coś na to poradzić?

Bo jeżeli nie to mogę jeszcze zapisać oddzielnie resztę sc.1 i sc 2, a potem je połączyć ale nie chciałbym, bo byłoby to dużo dłużej.

Offline Arek

• Ekspert
  • *
  • Reputacja +446/-3
  • Gadu Gadu: 49396350
Odp: Blender nie renderuje wszystkiego
« Odpowiedź #1 dnia: 20160505, 16:57:24 »