Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

[Gra] Skullstone

Autor Wątek: [Gra] Skullstone  (Przeczytany 5969 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2055
  • Reputacja +55/-1
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: [Gra] DungeonGame
« Odpowiedź #30 dnia: 20170306, 21:43:35 »
Plusnąłem czy jak to tam nazwać
Jestem fanem tego typu gier, od zarania dziejów. Gdy Grimrock pojawił się w zapowiedziach byłem mocno sceptyczny ale śledziłem ich bloga.
Kupili mnie ostatecznie fenomenalną animacją i modelami niemilców. U Was, niestety, ten aspekt  jeszcze wygląda jak z wersji beta. Popracujcie nad tym! 

Offline winhelp

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 206
  • Reputacja +13/-0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miłego dnia!
    • Zobacz profil
Odp: [Gra] DungeonGame
« Odpowiedź #31 dnia: 20170307, 23:20:16 »
Piszesz o Grimrocku 1 czy 2 (no i pamiętaj, że to produkt AAA)? Napisz proszę co konkretnie jest nie tak z animacjami/modelami? Za proste, kolory nie te? Oklepane?

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2055
  • Reputacja +55/-1
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: [Gra] DungeonGame
« Odpowiedź #32 dnia: 20170308, 10:11:49 »
Grimrock to indyki, robiło je paru kolesiów. Pierwszego przez trzy lata po godzinach, na drugiego zarobili pierwszym i kasą z Kickstartera. Pierwszego skończyłem parę razy, drugi był chyba za duży, gdzieś utknąłem...
Konkrety później, muszę znaleźć wolną chwilę

Offline winhelp

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 206
  • Reputacja +13/-0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miłego dnia!
    • Zobacz profil
Odp: [Gra] Skullstone
« Odpowiedź #33 dnia: 20170308, 23:08:22 »
Nie wiem skąd to przekonanie, że G1 to indyk - robili to kolesie z doświadczeniem (i to dużym w grach) - tfu - starzy wyjadacze wręcz - Max Payne 2, 3DMark, Alan Wake coś ci mówią - z resztą... http://www.grimrock.net/2011/07/14/the-almost-human-team/ . Dla mnie indyk to gra robiona przez amatorów, kogoś kto stwierdził - hm, mam fajny pomysł zróbmy to. Nawet zakładając, że to był indyk to i tak są w mojej opinii lata świetlne przed zwykłymi amatorami - znają workflow, znają silniki, wiedzą jak się kontaktować między sobą - na co zwraca uwagę ten on enviro i ten od postaci itd. CO nie znaczy, że mamy jakąś taryfę ulgową z tego powodu, bo inni "umiejo". Czekam z niecierpliwością na konkrety :)

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2055
  • Reputacja +55/-1
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: [Gra] Skullstone
« Odpowiedź #34 dnia: 20170308, 23:32:55 »
"Zaginięcie Ethana Cartera" to gra uznawana za indyk, a robili ją ludzie z People Can Fly. Indyk to kwestia finansowania nie doświadczenia programistów. Śledziłem Grimrocka od samego początku do samego końca.

 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014