Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Aplikowanie wszystkich modyfikatorów jednocześnie

Autor Wątek: Aplikowanie wszystkich modyfikatorów jednocześnie  (Przeczytany 142 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline winhelp

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja +13/-0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miłego dnia!
    • Zobacz profil
Wiedzieliście, że wszystkie modyfikatory obiektu można zastosować wybierając Convert from Curve/Mesh?

źródło
https://blender.stackexchange.com/questions/3488/is-it-possible-to-apply-modifiers-to-multiple-objects-at-once

Offline Zuorion

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 338
  • Reputacja +26/-4
  • Zue zuo.
    • Zobacz profil

Offline winhelp

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja +13/-0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miłego dnia!
    • Zobacz profil
Odp: Aplikowanie wszystkich modyfikatorów jednocześnie
« Odpowiedź #2 dnia: 20171012, 12:49:28 »
Też się przydać może. A widziałem to kiedyś, nie mogłem znaleźć.

Offline Ozonek

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja +26/-2
  • Dziwne rzeczy.
    • Zobacz profil
Odp: Aplikowanie wszystkich modyfikatorów jednocześnie
« Odpowiedź #3 dnia: 20171012, 17:10:20 »
Wiedzieliście, że wszystkie modyfikatory obiektu można zastosować wybierając Convert from Curve/Mesh?


Tak, choć faktycznie jest to niejasne z samego opisu Alt+C, dowiedziałem się przypadkiem z jakiegoś tutoriala i od tamtej pory używam nagminnie.

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 1993
  • Reputacja +55/-1
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Aplikowanie wszystkich modyfikatorów jednocześnie
« Odpowiedź #4 dnia: 20171013, 08:13:24 »
Wolę pojedynczo aplikować i sprawdzać czy coś się nie wysypuje, różnie z tym czasem bywa. 

Tags:
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014