Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Kolejka Renderów

Autor Wątek: Kolejka Renderów  (Przeczytany 500 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Filip5641

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Kolejka Renderów
« dnia: 20180130, 15:07:49 »
Witam,
Właśnie próbuje swoich sił w blenderze do tej pory używałem 3d Maxa. W maxie jest skrypt BatchcameraRender który umożliwia zaznaczenie poszczególnych kamer i wyrenderowanie z nich widoków do osobnych plików. Próbowałem doszukać się podobnego rozwiązania, ale nic nie znalazłem :C
Z góry dziękuje za odpowiedzi

Offline SirGorn

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 1573
  • Reputacja +102/-4
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
    • facebook.com/xsirgorn
Odp: Kolejka Renderów
« Odpowiedź #1 dnia: 20180130, 20:12:07 »
Ja to robiłem tak, że animowałem kamerę, a potem renderuje animację z np. 4 klatek

Offline Jaras

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 192
  • Reputacja +6/-0
  • Płeć: Mężczyzna
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Odp: Kolejka Renderów
« Odpowiedź #2 dnia: 20180131, 20:30:44 »
Zdaje się że można zakluczować poszczególne kamery jako aktywny w tym momencie obiekt. Poza tym można powielić scenę i ustawić na niej inną kamerę. Każdą scenę możesz w nodach zapisać do osobnego pliku. Można też zduplikować plik blendera i w każdej z jego wersji ustawić inną kamerę i pozamykać wszystkie pliki. Potem wystarczy tylko napisać plik *.bat i uruchomić blendera z wiersza poleceń. Rendery będą się wykonywały w zadanej kolejnosci. Nawet będą się nieco szybciej liczyć, bo nie jest wyswietlany shell programu.

Offline Zuorion

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 479
  • Reputacja +35/-4
  • Zue zuo.
    • Zobacz profil
Odp: Kolejka Renderów
« Odpowiedź #3 dnia: 20180201, 17:19:18 »

Tags: kolejka.render 
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014