Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Moje pierwsze prace

Autor Wątek: Moje pierwsze prace  (Przeczytany 461 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vadera

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja +1/-0
  • jestem tu nowy!
Moje pierwsze prace
« dnia: 20180212, 12:17:35 »
Ponieważ jestem tu nowa i zielona jak szczypiorek na wiosnę prosiłabym o garść rad, co powinnam zmienić w moich pracach, jak je ulepszyć. Są to moje pierwsze "dzieła", dlatego proszę o dużą ilość uwag, które mogłyby mi pomóc. Marzy mi się produkcja filmów dla dzieci (w tym mojej córy) , nie mniej strasznie się boję, że brak mi talentu , poza tym jestem kompletnym samoukiem. Nie ukrywam, że podglądam jakieś tutki, stąd tematyka raczej niektórym wyda się znajoma...

ps. ten  obrazek to tylko mesh na razie, niepomalowany, dalej nad nim pracuję

tu też na razie mesh

Chętnie też się conieco dowiem o doświetlaniu scen nocnych, bo gdy chcę oświetlić scenerię np. świecami które są na środku tworząc nastrojowy efekt mój efekt renderowania zalewa istna śnieżyca...

ps. jakby ktoś miał problem z obrazkami, można obejrzeć je tu w lepszej rozdzielczości : http://chomikuj.pl/Kahleena

Offline TigaLioness

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja +8/-0
  • Szalona szynszyla z Seszeli
    • Fanpage TigaLionessArt
  • Gadu Gadu: 49513355
Odp: Moje pierwsze prace
« Odpowiedź #1 dnia: 20180212, 17:15:58 »
Jeśli chodzi o pozbywanie się świetlików, polecam tipy Blender Guru: https://www.blenderguru.com/articles/7-ways-get-rid-fireflies (jego już chyba znasz sądząc po kuchennej scenerii z donutem :))
Mi bardzo  te wskazówki pomogły.