Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Face'y a widoczność [problem]

Autor Wątek: Face'y a widoczność [problem]  (Przeczytany 722 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline aksel

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Face'y a widoczność [problem]
« dnia: 20180414, 14:21:50 »
Witam!
Całkiem niedawno zacząłem swoją przygodę z blenderem. Jako że nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie - przedstawię swój problem u was.
Opiszę sytuację:
Mając zwykły, kwadratowy plan, na dwójce sąsiadujących edżów przy użyciu kontrol plus R stawiam nowe vertexy. Po tym je łącze i tworzę trójkąt.
Tutaj właśnie pojawia się problem, tj. kiedy próbuję przełączyć się na zaznaczenie face'ów blender zdaje się nie widzieć trókątka, którego właśnie stworzyłem, jako osobnego face'a, ale ciągle indeytyfikuje go jako ten sam plane :/
Czy istnieje jakaś opcja, aby to zmienieć, bo już nie mam siły z tym walczyć.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!

Offline vipovsky

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja +4/-0
    • Zobacz profil
Odp: Face'y a widoczność [problem]
« Odpowiedź #1 dnia: 20180414, 14:52:03 »
w trybie EDIT po zazanczeniu wszyskich werteksów literą A,wciśnij W a następnie Remove Doubles. prawdopodobnie masz więcej Plainów i nakładaja się jeden na drugi.
jeśli to nie pomoże, podeślij jakiś screen.

Offline vipovsky

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja +4/-0
    • Zobacz profil
Odp: Face'y a widoczność [problem]
« Odpowiedź #2 dnia: 20180414, 14:54:05 »
https://www.youtube.com/watch?v=0rXDVF_PijA

to moze też naświetli ci drogę

Offline Ancestor

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2272
  • Reputacja +60/-2
  • jestem tu już od pewnego czasu!
    • Zobacz profil
    • Black Grom Studio
Odp: Face'y a widoczność [problem]
« Odpowiedź #3 dnia: 20180414, 17:09:22 »
Może użyj Knife pomiędzy tymi punktami?

Tags:
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014