Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Box collider i eksport

Autor Wątek: Box collider i eksport  (Przeczytany 420 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hajduga-Game

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Box collider i eksport
« dnia: 20180508, 21:20:17 »
Witajcie. Mam problem. Stworzyłem model stodoły i wrzuciłem go do Unity ale midel ten nieposiada box collider i da sie przez niego przejsć. Wiem ze w unity da dodac sie box collider ale ogólnie jako kwadrat albo cylinder a mi chodzi o box collider na ściany słupy podtrzymujące i dach. Czy da sie cos takiego zrobić w blenderze? Mam wlączone Cycle Render i nalożyłem materiał na model i jak teraz wyeksportować dobrze model do unity czy innego silnika aby zachowal swoje wszystkie właściwości. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Offline sempervirent

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 208
  • Reputacja +55/-0
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • portfolio
Odp: Box collider i eksport
« Odpowiedź #1 dnia: 20180509, 06:57:28 »
Jeżeli dobrze rozumiem, to możesz dodać zwykłego quada do sceny w unity i jemu dać box collider. Zadziała tak samo jak dodanie plane'ów w Blenderze i wyeksportowanie ich do unity. Musisz je tylko odpowiednio zeskalować i poodwracać żeby pasowały do Twojego modelu. Ewentualnie jest też mesh collider w unity, ale chyba pierwsze rozwiązanie lepsze.

Offline Aitwar

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Odp: Box collider i eksport
« Odpowiedź #2 dnia: 20180510, 19:14:42 »
Możesz bezpośrednio w unity układać collidery, lub stworzyć colid-mesha w Blenderze i w Unity dodać component mesh collider z meshem właśnie colid-mesha :)

Tags:
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014