Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Dwa unwrapy

Autor Wątek: Dwa unwrapy  (Przeczytany 520 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aliro

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja +0/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Dwa unwrapy
« dnia: 20180516, 16:45:12 »
Witam mam taki problem, zaimportowalem gotowy model do blendera z texturami materialami , i rozwonieciem uv. Chcilem go jednak pozmienisc i dodalem elemety a niektore pozmienialem zrobilem drogie rozwiniecie uv i zong bo originalne textury nie pasuja do tego rozwiniecia a chcialem je zachowac w takiej samej formie, plus to co dodalem od siebie. W jaki sposob teraz ro wszystko polaczyc? Probowalem bake ale nie szlo.

Offline vipovsky

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 91
  • Reputacja +3/-0
    • Zobacz profil
Odp: Dwa unwrapy
« Odpowiedź #1 dnia: 20180517, 01:48:16 »
mozesz zaznaczyc tylko te poligony, które dodałeś i im przypisać siatkę.

Offline Aliro

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja +0/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Odp: Dwa unwrapy
« Odpowiedź #2 dnia: 20180518, 13:44:05 »
Czyli co? Zaznaczyc to co dodalem i zrobic unwrapa tylko tych elementow a rozwiniente oryginalnie przypiac pinem? Jak bede mial nowe rozwiniecie tych nowych elemetow przeskalowac je i wcisnoc gdzies w wolne miejsce? Czy dobrze zrozumialem?

Tags:
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014