Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Przesunięcie animacji

Autor Wątek: Przesunięcie animacji  (Przeczytany 149 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wichura

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Przesunięcie animacji
« dnia: 20180608, 01:13:50 »
Mam takie pytanie - zapewne głupie i trywialne ale dopiero zaczynam, a nigdzie w internecie nie mogę znaleźć odpowiedzi.

Mam model, który wykonuje daną animację między 1 a 100 klatką. W jaki sposób "przesunąć" tę animację, tak by zachowała swój czas trwania i wszystkie parametry, ale zaczęłą się dajmy na to w setnej, czy jakiejkowiek innej klatce?

Offline Kuba_Ha

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • heron11
Odp: Przesunięcie animacji
« Odpowiedź #1 dnia: 20180608, 11:24:54 »
Taką edycję możesz zrobić w Graph Editor.

Zaznacz na scenie obiekty, których animację chcesz przesunąć. W graph editorze pojawią się wtedy linie i punkty odpowiadające za ruch obiektów w animacji.

Zaznacz wszystkie punkty w graph editorze (A) i przesuń o tyle klatek ile potrzeba (G+X).

Offline Namrasit

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 103
  • Reputacja +15/-0
  • Uśmiechając się do deszczu mniej się moknie.
    • Zobacz profil
Odp: Przesunięcie animacji
« Odpowiedź #2 dnia: 20180610, 13:04:20 »
Ja proponuję robić takie rzeczy w Dope Sheets, łatwiej tam chyba tym operować. Graph editora to używam do poszczególnych elementów, ale całość to lepiej mi się układa w Dope.

Tags:
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014