Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Efekt wodnej ściany

Autor Wątek: Efekt wodnej ściany  (Przeczytany 503 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Miszla

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja +1/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Efekt wodnej ściany
« dnia: 20180806, 21:30:23 »
Hej! Jestem w trakcie robienia wizualizacji i wymyśliłam sobie, że na szybie puszczę wodospad, coś w tym stylu

https://pre00.deviantart.net/0610/th/pre/i/2012/238/b/1/junior__s_wailing_water_wall_by_aegiandyad-d5cgxtt.jpg
Efekt wodnej ściany





Tak więc zaczęłam kombinować z symulacją wody, ale efekt był zdecydowanie nie taki jak na zdjęciach powyżej. Intuicyjnym rozwiązaniem byłoby nałożenie tekstury, no ale skąd taką wytrzasnąć, zrobić nie potrafię. Generalnie jestem w kropce i zaczynam myśleć o zakupie FlipFluids tylko na potrzeby tego projektu :D. Klatka statyczna, więc chociaż tyle, że nie musi się animować. Jakieś pomysły?

Offline jubi

  • Moderator Globalny
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1256
  • Reputacja +118/-3
  • Kraków
    • Zobacz profil
    • http://www.zgodzinski.com
Odp: Efekt wodnej ściany
« Odpowiedź #1 dnia: 20180807, 11:28:26 »

Offline vipovsky

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja +4/-0
    • Zobacz profil
Odp: Efekt wodnej ściany
« Odpowiedź #2 dnia: 20180807, 12:33:23 »
Odpowiedni displacement, oraz miksowanie z noise oraz gradient. pożniej w animacji przeciągasz na mapping ,,Z'' tak aby się przesówała textura po obiekcie.
Shader do tego i masz szybką animacje.

Offline vipovsky

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja +4/-0
    • Zobacz profil
Odp: Efekt wodnej ściany
« Odpowiedź #3 dnia: 20180807, 13:15:24 »
tutaj mniej wiecej jak to wygląda gdyby opis był niezrozumiały. podświetlone miejsca na mapping powodują animacje wody, przepraszam nie przy gradient tylko przy noise
« Ostatnia zmiana: 20180807, 13:23:13 wysłana przez vipovsky »

Tags:
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014