Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Poszukiwany grafik 3D

Autor Wątek: Poszukiwany grafik 3D  (Przeczytany 289 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ether

• Przybysz
  • *
  • Reputacja +0/-0
  • jestem tu nowy!
Poszukiwany grafik 3D
« dnia: 20180911, 20:28:34 »
Witam.

Razem ze znajomym (grafikiem 3D), tworzymy od kilku miesięcy grę RPG. Potrzebujemy grafika 3D. Osoby obeznanej z Blenderem (lub inny program do grafiki 3D), potrafiącej tworzyć ładne modele postaci i ładne tekstury do nich. Nie wymagamy doświadczenia, wiek również nie gra roli. Wystarczy, że twoje prace są w miarę ładne i wiesz co robisz :) . Ja jestem programistą z 3 letnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem całego gameplayu, level design itp. Kolega - grafik 3D - tworzy modele otoczenia, ale nie jest za dobry w modelowaniu i teksturowaniu postaci. Gra powstaje na silniku Unity 2018.2, ale nie trzeba go znać. Screeny, sprawy organizacyjne i więcej o nas po kontakcie. Zapraszam wszystkich zainteresowanych do pisania maila.

Kontakt: majster3798@gmail.com

Pytania można zadawać w tym temacie.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 20180911, 20:52:32 wysłana przez Ether »

Offline eatarhunt

• Przybysz
  • *
  • Reputacja +0/-0
  • jestem tu nowy!
Odp: Poszukiwany grafik 3D
« Odpowiedź #1 dnia: 20180926, 17:19:55 »
W podobnym wątku, ale sprawa trochę innej materii. Jestem archeologiem. W trakcie badań udało się nam natknąć na kilka naczyń metalowych, które na skutek różnych procesów się trochę odkształciły. Chcielibyśmy, je wirtualnie rozprostować, żeby nadać im ich pierwotny kształt. Czy ktoś jest w stanie podjąć się takiego zadania lub mógłby wskazać gdzie szukać (w miarę prostego) przewodnika. Mamy zrobione modele 3D i z grubsza chodzi o to, żeby tak je ponaciągać, żeby były proste.
Pozdrawiam

Offline vipovsky

• Użytkownik
  • *
  • Reputacja +3/-0
Odp: Poszukiwany grafik 3D
« Odpowiedź #2 dnia: 20180926, 18:22:14 »