Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Połączenie dwóch obiektów w jeden.

Autor Wątek: Połączenie dwóch obiektów w jeden.  (Przeczytany 193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline _TroP1K_

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Połączenie dwóch obiektów w jeden.
« dnia: 20180916, 13:02:51 »
Witam!
Mam problem taki, że chcę połączyć ogon z resztą ciała (tak to napisze). Chodzi mi o to, że ja korzystam z skrótu ctrl+j, żeby połączyć je, to ten ogon się podwaja przez lustro z pierwszego planu i chcę się dowiedzieć, czy można jakoś połączyć ten ogon do ciała w inny sposób, ale żeby nie się podwajał. (Wiem, dziwnie to napisałem)

Offline vipovsky

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja +3/-0
    • Zobacz profil
Odp: Połączenie dwóch obiektów w jeden.
« Odpowiedź #1 dnia: 20180916, 13:22:32 »
sprawdź najpierw czy masz odpowiednio ustawione normalne. ctrl +n
powyłączaj wszystkie modyfikatory
po połączeniu w sposób jaki wskazałeś nie powinieneś mieć wtedy problemu z mirror
 

Offline _TroP1K_

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Odp: Połączenie dwóch obiektów w jeden.
« Odpowiedź #2 dnia: 20180916, 16:13:13 »
sprawdź najpierw czy masz odpowiednio ustawione normalne. ctrl +n
powyłączaj wszystkie modyfikatory
po połączeniu w sposób jaki wskazałeś nie powinieneś mieć wtedy problemu z mirror

wciskam ctrl + n, ale mi tylko przerzuca na nowy projekt. Możesz sprawdzić to na zrzucie, mi chodzi o to właśnie, połączyć ogon z body, gdzie po połączeniu ogon nie będzie podwojony przez lustro, a body nie będzie przecięty na pół.

Offline Ozonek

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 342
  • Reputacja +36/-2
  • Dziwne rzeczy.
    • Zobacz profil
Odp: Połączenie dwóch obiektów w jeden.
« Odpowiedź #3 dnia: 20180916, 17:48:24 »
Albo obiekt jest zmirrorowany, albo nie. Ogon trzymaj jako osobny obiekt, a możesz go podłączyć do reszty za pomocą parenta lub armature.

Offline _TroP1K_

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Odp: Połączenie dwóch obiektów w jeden.
« Odpowiedź #4 dnia: 20180916, 20:20:04 »
Dzięki za pomoc  :)

Offline vladeczek

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja +2/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Połączenie dwóch obiektów w jeden.
« Odpowiedź #5 dnia: 20180916, 23:06:42 »
"wciskam ctrl + n, ale mi tylko przerzuca na nowy projekt. "
Ponieważ to ctrl + n trzeba robić w trybie edycji po uprzednim zaznaczeniu całego obiektu lub obszaru gdzie chcesz odwrócić normalne.  ;)


Offline vipovsky

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja +3/-0
    • Zobacz profil
Odp: Połączenie dwóch obiektów w jeden.
« Odpowiedź #6 dnia: 20180916, 23:53:33 »
podoba mi sie inicjatywa gdzie, nowi użytkownicy są prowadzeni za rączkę. Nie jest to dla osób które, myślą że na forum każda błachostka zostanie rozwiązana. Pamiętaj najpierw przejrzyj wszystkie potrzebne ci darmowe kursy. Następnie jeśli faktycznie z informacji, których nie jesteś w stanie  wydobyć potrzebnych ci rozwiązań. Wtedy z pewnościa możesz wpisać to w google. jeśli to nie pomoże i w par min nie znajdziesz rozwiązania. Wtedy jak najbardziej można wpisac post na forum.

Jednak po przejrzeniu wielu podpowiedzi (50-100h) będziesz o wiele świadomiej zadawał pytania.


Tags:
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014