Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Model w formacie *.max

Autor Wątek: Model w formacie *.max  (Przeczytany 152 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zyzio

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja +43/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Model w formacie *.max
« dnia: 20181108, 19:55:53 »
Cześć. Znacie jakiś sprytny programik, który może skonwertować model z rozszerzeniem '*.max' nie mylić z '*.3ds" do jakiegoś sensownego formatu akceptowalnego przez blendera?
Dzięki

Offline Namrasit

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Reputacja +15/-0
  • Uśmiechając się do deszczu mniej się moknie.
    • Zobacz profil
Odp: Model w formacie *.max
« Odpowiedź #1 dnia: 20181108, 20:18:32 »
MeshLab tego nie zaczyta? Ewentualnie FreeCad?

Offline Zyzio

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja +43/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Model w formacie *.max
« Odpowiedź #2 dnia: 20181108, 20:23:09 »
Niestety nie, znalazłem natomiast converter online ale wywala błąd :(
https://www.yobi3d.com/3d-file-convert

A pytam bo trafiłem na tę oto stronkę, gdzie jest sporo fajnych darmowych modeli ale w większości właśnie w formacie max
http://www.cadnav.com/
« Ostatnia zmiana: 20181108, 20:27:47 wysłana przez Zyzio »

Offline McGavish

  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 891
  • Reputacja +102/-1
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • ArtStation
Odp: Model w formacie *.max
« Odpowiedź #3 dnia: 20181108, 20:54:23 »
Zawsze możesz odpalić sobie studenckiego Maxa i na nim konwertować. Można go spokojnie pobrać ze strony Autodesku legalnie.

Offline Zyzio

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja +43/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Model w formacie *.max
« Odpowiedź #4 dnia: 20181108, 21:22:48 »
I to można zainstalować beż żadnego potwierdzania, że jest się faktycznie studentem czy coś w tym stylu?

Offline Staszek7

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja +8/-0
  • jestem tu nowy!
    • Zobacz profil
Odp: Model w formacie *.max
« Odpowiedź #5 dnia: 20181110, 12:32:38 »
W artykule https://www.blender3darchitect.com/cad/convert-max-files-without-3ds-max/ znalazłem link do darmowego konwertera: https://www.yobi3d.com/3d-file-convert . Podanie e-mail nie jest obligatoryjne.
Robiłem próbę na modelu pistoletu Walther - działa, tyle że wolno i po zaimportowaniu ściągniętego z podanego przez konwerter linku pliku, blender nie pokazał mi tekstur: kolby (konwerter nie obsługuje gif-ów - tekstura kolby) i otoczenia (ale ma ją w zasobach, nie włączałem 'word', a automatycznie nie wł. się ).

Uwaga: pozornie modelu w blenderze nie ma... Jest tyle że  b. duży - kilkukrotnie większy niż domyślny grid blendera, wystarczy przeskalować.
« Ostatnia zmiana: 20181110, 21:21:42 wysłana przez Staszek7 »

Tags:
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014