Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

SirGorn - pracowania

Autor Wątek: SirGorn - pracowania  (Przeczytany 19579 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SirGorn

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 1540
  • Reputacja +98/-4
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
    • facebook.com/xsirgorn
Odp: SirGorn - pracowania
« Odpowiedź #210 dnia: 20170419, 16:56:08 »
Sporo osób na AS ma podobne sofy, stwierdziłem, że też jedną taką sobie zrobię ;P

@Kropka, w sumie sofe w większości wymodelowałem, bo rzeźbiąc nie umiałem zachować tego samego poziomu detali dla każdego wgłebienia - zrobiłem jedno wgłębienie, potem array i na curve z lattice wygiąłem. Zaakceptowałem i ładnie połączyłem, tak żebym mógł tylko wyrzeźbić tylko detal na multiresie.

No coż, kto by chciał w takiej ruderze mieszkać ;)


//edit: przy okazji, pierwszy chodzący WIP

« Ostatnia zmiana: 20170420, 01:05:05 wysłana przez SirGorn »

Offline Chris4132

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja +23/-0
    • Zobacz profil
Odp: SirGorn - pracowania
« Odpowiedź #211 dnia: 20170421, 14:45:59 »
Oo, teraz to prezentuje się zupełnie inaczej, w sensie zdecydowanie lepiej :D Planujesz z tego jakąś grę? Bajzel, obskurność, latarka... Masz dobry materiał na Resident Evil 8 :D

Offline Kamil1064

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 3839
  • Reputacja +164/-1
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: SirGorn - pracowania
« Odpowiedź #212 dnia: 20170421, 20:53:05 »
Te kulki to jakieś nawiązanie do mnie? :P
Fajny spacer :)

Offline SirGorn

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 1540
  • Reputacja +98/-4
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
    • facebook.com/xsirgorn
Odp: SirGorn - pracowania
« Odpowiedź #213 dnia: 20170905, 10:55:22 »
Cytuj
Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.

WIP: jakieś sugestie oprócz do kitu wyglądającej gumy (materiał opony) i brak wentylka (cienie też trochę chaotyczne)? Logo na środku też jest raczej tymczasowe, ale istnieje szansa, że zostanie.
« Ostatnia zmiana: 20170905, 11:01:26 wysłana przez SirGorn »

Offline Remik

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 2363
  • Reputacja +113/-8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: SirGorn - pracowania
« Odpowiedź #214 dnia: 20170905, 11:44:43 »
Oryginał wypada trochę lepiej przez to, że powierzchnie felgi kontrastują ze sobą. To co przyciąga uwagę to ten surowy metal w zestawieniu z czarnym matem. U Ciebie nie ma matu więc ten rodzynek w postaci surowego metalu trochę zanika i wszystko staje się jednolite. Wnętrze felgi jeszcze bardziej to potęguje i chyba nikt nie zrobiłby tam tak wykwintnej powłoki dlatego, że jest to miejsce w którym może zbierać się piasek  i jest skazane na naturalne piaskowanie. Można by jeszcze teksturę rys na tym aluminium zrobić inaczej tak by ta powierzchnia nie była przerysowana tak zwyczajnie od prawej do lewej tylko jakoś rotacyjnie coś na wzór rys z tarcz hamulcowych. Niewielkie pole do krytyki zastawiłeś, ale zawsze coś się znajdzie. ;) 

Offline SirGorn

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 1540
  • Reputacja +98/-4
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
    • facebook.com/xsirgorn
Odp: SirGorn - pracowania
« Odpowiedź #215 dnia: 20170905, 13:21:34 »
(...) ale zawsze coś się znajdzie. ;) 
Pewnie, że zawsze się znajdzie ;)

Dzięki Remik za rady - raczej wszystko o czym wspomniałeś poprawiłem ;)

PS Wiem, że materiał na oryginalnych jest "idealny" (bez rys, brudu etc), w zasadzie można by go zrobić po prostu zwykłym principled bez textur.


//edit
wireframe

//edit 2, podmieniłem już na wersje finalne.
« Ostatnia zmiana: 20170906, 12:35:22 wysłana przez SirGorn »

Offline pl4n_b

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 228
  • Reputacja +47/-1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hura!
    • Zobacz profil
  • Gadu Gadu: 1043152
Odp: SirGorn - pracowania
« Odpowiedź #216 dnia: 20170919, 00:34:18 »
Mam wrażenie, że masz jeszcze zbyt mocnego bumpa, ale to dopiero przy konkretnym zoomie widać - ale to wg. uznania ;) Całościowo bardzo dobrze to wygląda - Szacun :)

 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014