Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Rendering w odwrotną stronę oraz ogień.

Autor Wątek: Rendering w odwrotną stronę oraz ogień.  (Przeczytany 1000 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cyberslaw

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 77
  • Reputacja +4/-1
    • Zobacz profil
Rendering w odwrotną stronę oraz ogień.
« dnia: 20140525, 20:08:09 »
Jak w temacie. Chodzi mi o to że normalnie renderuje się do na przykład pierwsze klatki w górę. A chodzi mi o rendering na przykład od klatki 250 do 1. Czy jest taka możliwość a jeśli tak to jak to można zrobić. Z góry serdeczne dzięki. Mam Jeszce jedno pytanie nie che zakładać nowego wątku aby nie zaśmiecać. Chodzi mi o ogień. jak mogę dodać go w blenderze aby imitował wylot z dyszy silnika rakiety, chodzi mi o ruchomy obiekt (statek kosmiczny, rakieta) a z tyłu widoczny ogień wylatujący z wylotu. I za pomoc w tej kwestii serdeczne dzięki. Pozdrawiam.

Offline McGavish

  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 891
  • Reputacja +102/-1
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • ArtStation
Odp: Rendering w odwrotną stronę oraz ogień.
« Odpowiedź #1 dnia: 20140525, 21:46:47 »
Jeśli chodzi o animację do tyłu (załącznik). Jeśli już włączysz VIDEO EDITING, klikasz na add->Scene->Twoja scena. Następnie włączasz panel boczny (N) i zakładce FILTER zaznaczasz BACKWARD.

Co do rakiety to jest wiele poradników na ten temat, które wyjaśnią Ci wszystko np. http://www.youtube.com/watch?v=4pQc0qIy33A
« Ostatnia zmiana: 20140525, 21:49:06 wysłana przez McGavish »

Offline Kamil1064

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 3845
  • Reputacja +164/-1
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Rendering w odwrotną stronę oraz ogień.
« Odpowiedź #2 dnia: 20140525, 22:02:46 »
Co do lotu rakiety to jest już ładny temat:
http://polskikursblendera.pl/forum/index.php/topic,374.0.html
Są tam nawet gotowe pliki pokazujące co nieco. Ale głównie chodzi o to, żeby emiter cząstek był zaparentowany do rakiety
Nie ważne ile razy upadłeś, ważne ile razy się podniosłeś.

Tags:
 

© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014