Forum Polskiego Kursu Blendera

Kurs Blendera dla wszystkich Polaków!

Ostatnie wiadomości

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Modelowanie / Rzeźbienie / Odp: Odwrotnosc ToSphere
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Aitwar dnia Dzisiaj o 10:29:44 »
Panie Piotrze nie do końca o to chodzi. W moim przypadku potrzebowałem skalowanie do osi, jednak myślałem, że jest jakaś funkcja wbudowana w blendera w stylu klik i zrobione.
Niestety musiałem przeklikać, jednak dziękuję za odpowiedź.
2
Prace w toku / Odp: Akierek- rozmaite prace
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Akierek dnia Dzisiaj o 02:24:52 »
Wracam po przerwie spowodowanej tworzeniem sceny na konkurs. Teraz tworze Cobre z roku 1966. Narazie tylko podgladowe materialy.

https://i.imgur.com/7PhpOCc.png
3
Prace ukończone / Odp: Scena 3D: Snow and risky fun
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Akierek dnia Dzisiaj o 02:21:44 »
Dzieki za odpowiedzi Panowie. Niestety, przerwalem prace nad tym projektem. Po prostu sie'' wypalilem'' jesli chodzi o ta prace. To co teraz jest musi tak pozostac.
4
Prace ukończone / Odp: Zorianski mix
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zorian dnia Wczoraj o 22:36:33 »
Kurcze, dawno nic tu nie wstawiałem, więc zacznę od nowoczesnej stodoły, która wymodelowałem i wyrenderowałem jakiś czas temu.
Wiecej ujeć na Behance: https://www.behance.net/gallery/56617809/Modern-barn-with-thatched-roof
oraz artstation:
https://www.artstation.com/artwork/OlP1v
5
Zasoby sieci / Odp: PNG Play darmowe zdjęcia osób z przezroczystością na licencji CC0
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia Wczoraj o 21:32:33 »
No i jak to teraz rozumieć?
7
Sprawy różne / Odp: praca - rigowanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia Wczoraj o 17:55:18 »
Na "zalecenie"?
Wypadałoby opisać dokładniej czego oczekujesz/potrzebujesz/szukasz, im więcej szczegółów, tym bardziej ktoś będzie wiedział czy się do tego nadaje, czy nie.
8
Ogólnie o PKB / Odp: Blender Day 2017 - zaprasza PKB i Creative Shrimp!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jakihno dnia Wczoraj o 13:03:50 »
Ja również będę, tak na 90% (jak bym w pracy nie mogl wolnego zalatwic) jade z Jeleniej Gory. Jak co to bede miał miejsca wolne miejsca żeby pare osob ktore by mialy za daleko zabrac ;)
9
Animacja / Rigging / Skinning / Odp: Zapętlenie modifikatora noise dla ruchu - jak?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arek dnia 20171117, 23:56:11 »
Moje sugestie to:
1. Użycie modyfikatora Envelope - aby dopasować końcówki krzywych do odpowiednich wartości
2. Wypalić animację i tak jak wyżej użyć proporcjonalnej edycji do ustawienia końcówki krzywych
3. Wypalić połowę animacji, następnie dodać modyfikator Cycles z opcją lustrzanego odbicia.
10
Animacja / Rigging / Skinning / Zapętlenie modifikatora noise dla ruchu - jak?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ka21k dnia 20171117, 23:16:38 »
Witam po raz kolejny. Tym razem mam problem z zapętleniem ruchu w osiach X, Y, Z z użyciem modyfikatora Noise w Graph Editor.
Chciałbym wygenerować przypadkowy ruch obiektu powiedzmy przez 350 klatek animacji ale chciałbym aby zakończył się on dokładnie w tym samym miejscu w ostatniej klatce w jakim był na początku tak aby po powtórzeniu animacji nie widać było żadnego przeskoku.
Czy istnieje jakiś sposób aby to zrobić?

https://i.imgur.com/264BTP6.png
Strony: 1 2 3 ... 10
© Polski Kurs Blendera, CC-BY, 2014