Konfiguracja zaawansowna: własne guziki 2

Jeżeli w Blenderze komuś kiedykolwiek zabraknie guzików i przycisków, zawsze można dodać nowe!

Oto sposób: należy napisać parę linijek w Pythonie – języku programowania, w którym napisano prawie cały interfejs Blendera. Nie musimy prosić nikogo o zmiany – możemy sami je sobie wprowadzić. Jedyny myk jest taki, że trzeba wiedzieć, co napisać… :)W materiale wideo przedstawiam sposób na poprawienie lub zmianę przycisków widocznych w panelu Tools. Pokazuję jak dodać przycisk z funkcją eksportu do OBJ – coś, co ułatwia i przyspiesza pracę. Ten tutorial jest przeznaczony dla osób zaawansowanych, które w razie uszkodzenia Blendera będą wiedziały jak można go naprawić :)

 

2 thoughts on “Konfiguracja zaawansowna: własne guziki

  1. Odpowiedz kuba_korba Lip 8,2016 09:06

    zapierwszyrazem się udało ale chce zrobić coś innego a zamknołem okno z kodem i kiedy klikam translate i wybieram pokazuję komunikat o błędzie : File ‚/space_view3d_toolbar.py ‚ cannot be opened

  2. Odpowiedz ADDJAR Lut 11,2015 11:18

    o super !, wreszcie coś o Pythonie :)
    to ja uzupełnię Twój Piotrze kurs i skrobnę coś o interfejsie na Forum

A Ty co o tym myślisz?