Kości – wstęp 5

Kości są tym co służy do robienia skomplikowanych animacji. Im bardziej kości skomplikowane, tym praca animatora jest łatwiejsza!

W materiale wideo przedstawiam długo oczekiwany i zgłaszany przez wiele osób kurs na temat kości.

W tym poradniku opowiadam o co w ogóle chodzi z systemem kości, czym się on różni od zwykłych innych obiektów, które znamy z Blendera. Niestety, tych podstawowych informacji jest tak wiele że chyba nieco przeładowałem ten poradnik chciaż to piąte podejście :) Mam nadzieję że przynajmniej część będzie zrozumiała, a jeżeli nie, proszę zapytajcie. W razie czego mogę zrobić jakiś łatwiejszy do ogarnięcia materiał.

5 thoughts on “Kości – wstęp

  1. Odpowiedz Mentoris Kwi 5,2015 22:34

    Już się zgadza.

  2. Odpowiedz Kamil1064 Kwi 4,2015 16:41

    Gdyby to było puszczone dwa dni wcześniej to by śmieszyło, teraz nie :( Chodzi mi o synchronizację obrazu z dźwiękiem, prosiłbym o przeładowanie filmu w porządnej wersji ;)

  3. Odpowiedz gaw Kwi 4,2015 09:38

    Dźwięk, nie zgadza się z obrazem.

  4. Odpowiedz gaw Kwi 4,2015 09:33

    Obraz nie zgadza się z dźwiękiem

A Ty co o tym myślisz?