Kości są tym co służy do robienia skomplikowanych animacji. Im bardziej kości skomplikowane, tym praca animatora jest łatwiejsza!
W materiale wideo przedstawiam długo oczekiwany i zgłaszany przez wiele osób kurs na temat kości.
W tym poradniku opowiadam o co w ogóle chodzi z systemem kości, czym się on różni od zwykłych innych obiektów, które znamy z Blendera. Niestety, tych podstawowych informacji jest tak wiele że chyba nieco przeładowałem ten poradnik chciaż to piąte podejście :) Mam nadzieję że przynajmniej część będzie zrozumiała, a jeżeli nie, proszę zapytajcie. W razie czego mogę zrobić jakiś łatwiejszy do ogarnięcia materiał.
Już się zgadza.
Gdyby to było puszczone dwa dni wcześniej to by śmieszyło, teraz nie :( Chodzi mi o synchronizację obrazu z dźwiękiem, prosiłbym o przeładowanie filmu w porządnej wersji ;)
Przepraszam, coś poszło nie tak z plikiem. Pracuję nad tym.
Dźwięk, nie zgadza się z obrazem.
Obraz nie zgadza się z dźwiękiem