Modelowanie sprężyny 4

Jak się okazało, gdy sprawdziłem, to takiego tutoriala jeszcze nie było w Polskim Kursie Blendera. Prosta sprawa – sprężyna.

Wrzucam stary tutorial, który gdzieś zachował się na dysku jeszcze nie opublikowany. Całość należy traktować jako proste ćwiczenie dla osób początkujących, które chcą powtórzyć sobie umiejętności z zakresu działania modyfikatorów, Trybu Edycji i paru prostych myków. Powodzenia w modelowaniu!

 

4 thoughts on “Modelowanie sprężyny

  1. Odpowiedz Kamil1064 Wrz 25,2015 13:53

    Ciekawy trik ze zmianą kierunku ;)

    • Odpowiedz piotao Wrz 25,2015 17:49

      To w zasadzie chyba jednyny ciekawy myk w tym tutku, ale skoro miał się marnować na dysku, to pomyślałem, że lepiej wrzucić.

      • Odpowiedz dtpowiec Wrz 26,2015 22:23

        Witaj Piotrze,
        Mam nieśmiałą sugestię, że należałoby koniecznie uzupełnić ten tutek o chyba najprostsze, najszybsze i najbardziej intuicyjne narzędzie do tworzenia pięknych sprężynek, a mianowicie add -> curve -> spiral, dostępne po aktywowaniu curve -> extra objects w add’onach. Parę sekund i sprężynka jak talala :)

A Ty co o tym myślisz?