Modyfikator remesh 1

Czyli o tym, jak poprawić topologię, dodając nową geometrię, i zachowując wszystko w czworokątach.

Ten materiał wideo trochę się nie udał pod koniec, ale zanim zrobię nowy, wrzucam ten z nadzieją, że będzie to komuś przydatne. Omawiam rzadko używany modyfikator o nieco tajemniczej funkcji – jakim jest Remesh. Jest to świetne narzędzie do tworzenia efektownej geometrii w stylu Minecraft lub po prostu do poprawiania topologii tam, gdzie mam np. zbyt rozciągnięte ściany. Typowym obszarem zastosowań tego modyfikatora jest głównie rzeźbienie, kwantyzacja i redukcja lub wzbogacanie geometrii.

 

One comment on “Modyfikator remesh

  1. Odpowiedz Sansan Kwi 18,2016 22:42

    Świetny tutek, tłumaczenia „czemu coś nie działa” są bardzo cenne dla osób które dopiero zaczynają zabawę z blenderem.

A Ty co o tym myślisz?