Modyfikatory – mesh deform 3

Ten modyfikator działa podobnie jak Lattice, z tym, że deformatorem jest zwykły mesh innego obiektu.

Modyfikator mesh deform to odpowiednik modyfikatora Lattice, z tym, że deformacje obiektu ustawiane są za pomocą innego obiektu, a nie siatki. Modyfikator ten przenosi deformacje zrobione jednemu obiektowi na drugi obiekt, z odpowiednim ‚rozproszeniem’ siły deformującej. Najlepiej widać to na przykładach, które pokazuję w filmie.

3 thoughts on “Modyfikatory – mesh deform

  1. Odpowiedz Diakon Sie 21,2014 12:00

    Teraz wiem jak robią planety w KSP :)

  2. Odpowiedz michV Lut 19,2013 17:31

    Witam,
    mam krótkie pytanko. Mianowicie: czy istnieje coś takiego jak optymalna wartość dla parametru „precision”? Taka nie za duża żeby działało płynnie, ale i nie za mała żeby efekt był zadowalający.

    • Odpowiedz piotao Lut 20,2013 18:30

      Zadajesz dobre pytanie. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że to zależy od obiektów – czyli od ich wielkości, stopnia skomplikowania, itp. Optymalne parametry trzeba znaleźć i początkowo odbywa się to niestety metodą prób i błędów, gdy nie wystarczają ustawienia domyślne…

A Ty co o tym myślisz?