Rigid Body to Bryła Sztywna.
W materiale wideo przedstawiam wstęp do silnika fizyki w modelu Rigid Body, który zintegrowano z Blenderem. Chodzi o symulacje fizyczne zderzeń, ruchów, tarcia, sprężystości, i innych parametrów związanych z fizyką newtonowska. Nie jest to ten sam silnik który działa w Blender Game Engine, ale jego odświeżona, wydajniejsza wersja. W przyszłych wersjach Blendera zapowiadane są znaczne zmiany.
Nadal Piotr nie mogę kliknąć w link do filmu. Muszę skopiować link do przeglądarki.
Tak jest z 2 ostatnimi które dodałeś.
Tak, też to widzę. Chyba coś z WP dzieje się, obadam to dokładnie, bo mam jeszcze 18 nowych tutków w kolejce do wrzucenia…
Niestety ale po wejściu w link jest napisane: „Ten film jest prywatny.
Przepraszamy za usterki.” :(
To dlatego, że jeszcze nie był opublikowany. Teraz powinno być wszystko OK.