Rigid Body: Wstęp 4

Rigid Body to Bryła Sztywna.

W materiale wideo przedstawiam wstęp do silnika fizyki w modelu Rigid Body, który zintegrowano z Blenderem. Chodzi o symulacje fizyczne zderzeń, ruchów, tarcia, sprężystości, i innych parametrów związanych z fizyką newtonowska. Nie jest to ten sam silnik który działa w Blender Game Engine, ale jego odświeżona, wydajniejsza wersja. W przyszłych wersjach Blendera zapowiadane są znaczne zmiany.

4 thoughts on “Rigid Body: Wstęp

  1. Odpowiedz Robertboanerges Maj 15,2014 09:36

    Nadal Piotr nie mogę kliknąć w link do filmu. Muszę skopiować link do przeglądarki.
    Tak jest z 2 ostatnimi które dodałeś.

  2. Odpowiedz Kosak Maj 14,2014 19:26

    Niestety ale po wejściu w link jest napisane: „Ten film jest prywatny.
    Przepraszamy za usterki.” :(

A Ty co o tym myślisz?