Światło: lampa typu point 5

Wyjaśnienie wszystkich opcji i ustawień, które można zmienić dla lampy typu Point.

Jest to prosta lampa punktowa, świecąca we wszystkich kierunkach. Omawiam w tutorialu znaczenie poszczególnych opcji.

5 thoughts on “Światło: lampa typu point

  1. Odpowiedz pawel Lis 9,2012 13:59

    tutki swietne tylko ja albo moj blender albo obaj jestesmy ograniczeni bo w swietle point moge zmienic tylko rozmiar ale moge dodac noda, czy oznacza to ze jesli chce zmienic energie czy ograniczyc swiatlo do sfery to musze to zrobic nodem?

    • Odpowiedz Mentoris Lis 9,2012 14:55

      Ta sama odpowiedź dla ciebie co w przypadku materiałów. Włącz Blender Render, a co za tym idzie wyłącz Cycles.

  2. Odpowiedz jaś Mar 12,2012 08:15

    Dzięki. Byłem pop prostu ciekawy.
    Co do tutków.
    … dłuuugo musiałbym jeszcze terminować (choćby nawet wirtualnie).

  3. Odpowiedz jaś Mar 10,2012 20:27

    Chyba coś przeoczyłem. Jak można włączyć wyświetlanie przycisków(47 sekunda)? Pomimo, że mam wersję 2.62 w panelu Transform nie mam ScreencaseKeys?
    Dzięki za wszystkie tutki, bez dwóch zdań najlepsze polskie tutki w sieci-chapeau bas.

    • Odpowiedz piotao Mar 10,2012 20:34

      Dziękuję Ci za miłe słowa :)
      Wyświetlanie klawiszy nie jest dostępne, ponieważ trzeba dodać wtyczkę, która domyślnie jest już rozprowadzana z blenderem. Znajdziesz łatwo, gdy naciśniesz Ctrl+Alt+U aby otworzyć okno preferencji, a w nim klikniesz na panel Addons i wyszukasz napis screen – w liście wtyczek powinna znaleźć się taka, co nazywa się Screencast Keys. Wtedy włączasz ją checkboxem umieszczonym z prawej strony – i gotowe ;)
      Tylko po co Ci wyświetlanie przycisków we własnym blenderze? Będziesz robił tutoriale? :)

A Ty co o tym myślisz?