Tekst – tworzenie własnych fontów 4

Gdyby brakowało fontów, można stworzyć swoje własne!

W Blenderze prawie wszystko jest możliwe. Dziś, w tym tutorialu pokazuję jak można łatwo stworzyć własne fonty, praktycznie z byle czego. Mogą to być dowolne obiekty, więc np. meshe, krzywe, itp. Od staranności wykonania i nakładu pracy zależy końcowy efekt, natomiast rzecz jest łatwa do przeprowadzenia, i bezproblemowa! Z wyjątkiem tej wpadki na końcu… :)

4 thoughts on “Tekst – tworzenie własnych fontów

  1. Odpowiedz Wojtek Kwi 5,2012 21:06

    Fajnie by było, gdyby takie fonty utworzone w Blenderze można było w jakiś sposób zrzutować do 2D i utworzyć z tego plik TTF ;]

    • Odpowiedz piotao Kwi 5,2012 22:47

      Ano. Kto wie, może jest jakiś prosty sposób, nie badałem tego dokładniej. Jak chcesz, to sprawdź w necie, i daj znać :) Może będzie dobry temat na zaawansowany tutek :)

A Ty co o tym myślisz?