Tryb Edycji: Extrude 2

Ten tutorial jest tymczasowo, ponieważ powtarza się z tutkiem o Trybie Edycji. Prawdopodobnie go zmienię.

Wyjaśniam, jak działa Tryb Edycji, oraz tłumaczę jak zrobić nową geometrię bazując na starej za pomocą operacji Extrude (wytłaczanie).

2 thoughts on “Tryb Edycji: Extrude

  1. Odpowiedz Sansan Kwi 20,2016 06:00

    Te tutoriale są zaskakująco dobre.
    Brawa autorowi za znajomość tematu i umiejętność przedstawienia najważniejszych punktów w sposób łatwo zrozumiał i treściwy.

  2. Odpowiedz Marek M Sie 25,2013 13:35

    Przede wszystkim bardzo dziękuje za wszystkie tutki. Naprawdę świetna robota.
    Co do uwagi (6’30” tutka), iż Blender nie potrafi tworzyć ściany po zaznaczeniu więcej niż 4 wierzchołków to w wersji 2.68 już potrafi. Wierzchołki nie muszą być nawet w jednej płaszczyźnie ale krawędzie powstają tylko na krawędzi powstałej płaszczyzny, tzn. powstała ‚płaszczyzna’ nie jest wtedy płaska ale posiada ‚wirtualne’ krawędzie wewnątrz, które można ‚zmaterializować’ tworząc krawędź pomiędzy danymi wierzchołkami.

A Ty co o tym myślisz?