Tryb edycji: zaawansowane operacje 2

Jak wykonać niektóre operacje edycji równo, mimo, że nie są w osi siatki.

Pewne operacje, których nie można wykonać w osi siatki mogą być trudne dla początkujących. W materiale wideo przedstawiam sposób modyfikacji położenia narożnych wierzchołków sześcianu mający na celu ich spłaszczenie na płaszczyźnie, która nie leży równolegle do siatki (w każdym narożniku jest skierowana w inną stronę). Ten poradnik jest rozwinięciem tematu takiego jak orientacje transformacji, który można znaleźć w Polskim Kursie Blendera pod adresem Orientowanie transformacji.
Zapraszam do oglądania!

2 thoughts on “Tryb edycji: zaawansowane operacje

  1. Odpowiedz TomaszM Lis 2,2014 19:13

    Kursor nie przeskakiwał do pozycji manipulatora 3D gdyż Pivot Point został ustawiony na Individual Origins, a nie jak błędnie założono na Median Point. Po ręcznym (bez użycia skrótu) ustawieniu z powrotem na Median Point, Cursor to selected działał jak należy.

A Ty co o tym myślisz?