Tryb rzeźbienia – dyntopo 1

Rzeźbienie może być przyjemnością, zwłaszcza wtedy, gdy korzystamy z dynamicznej topologii. Czas to poznać!

W materiale wideo przedstawiam działanie panelu w którym podczas rzeźbienia może cały czas przebudowywać się topologia modelu, włącznie z dodawaniem i usuwaniem nowych wierzchołków. Opowiadam o opcjach i zastosowaniach całego panelu.

Ten poradnik jest uzupełnieniem materiałów na temat rzeźbienia, i muszę przyznać, że bardzo go brakowało. Dynamiczna topologia jest ważnym dodatkiem do Blendera i szybko stała się jedną z najważniejszych funkcji, które wykorzystuje się podczas prac rzeźbiarskich. Mimo to, nie jestem do końca zadowolony z tego poradnika. Trochę się zamotałem w niektórych miejscach. Mam nadzieję, że mimo wszystko, lepiej mieć w kursie taki, niż żaden…

 

One comment on “Tryb rzeźbienia – dyntopo

  1. Odpowiedz Sansan Kwi 24,2016 09:28

    Kolejny świetny tutek, podejrzewam ze sam bym tak dobrze nie zrozumiał co te opcje robią.

A Ty co o tym myślisz?