Tryb rzeźbienia (Sculpt Mode) – kontrola kreski (Stroke) 1

Materiał dotyczy szczegółów związanych z rzeźbieniem, a dokładnie właściwości panelu Stroke w narzędziach do rzeźbienia (Sculpt Mode, panel Tools).

Tłumaczę jakie możliwości udostępnia Blender przy modelowaniu za pomocą narzędzi. Kreski mogą być tworzone na różne sposoby, podobnie do działania pędzla malarskiego lub szpachelki murarskiej.

One comment on “Tryb rzeźbienia (Sculpt Mode) – kontrola kreski (Stroke)

  1. Odpowiedz Wojtek Kwi 26,2012 14:52

    Z tego co zauważyłem, to opcja Radius w Smooth Stroke jest promieniem między punktem rysowania a kursorem, który wyznacza okrąg. W okręgu tym rysowanie jest nieaktywne, jest to jakby martwy obszar. Dopiero poza nim rysowanie się uaktywnia. Im większy ten wirtualny okrąg, tym łagodniejsze załamanie linii.

A Ty co o tym myślisz?