Tryb rzeźbienia (Sculpt Mode) – narzędzia rzeźbiarskie 7

Opowiadam i demonstruję działanie podstawowych narzędzi do rzeźbienia w Blenderze.

Których jest sporo i przyjemne jest ich działanie. Polecam!

7 thoughts on “Tryb rzeźbienia (Sculpt Mode) – narzędzia rzeźbiarskie

  1. Odpowiedz Karol Lip 16,2015 13:21

    Mam takie pytanie. Rzeźbię postać. Zapisałem projekt i wyłączyłem program. gdy potem otworzyłem projekt aby dokończyć, w narzędziach trybu rzeźbienia nie było F Smooth. Dlaczego tak się stało i co mam zrobić żeby znów było, bo chcę dokończyć pracę? Potrzebuję szybkiej odpowiedzi :)

  2. Odpowiedz Gość Sty 1,2015 21:54

    Wszystko fajnie tylko pytanie. Dlaczego gdy rzeźbie w kuli, np. z lewej strony to automatycznie ze strony przeciwnej dzieje się to co po stronie lewej. Czy jest możliwość, aby to wyłączyć??

  3. Odpowiedz spike Lip 5,2014 20:20

    Haha nawet tak testując pędzle ciekawe rzeczy wychodzą trzeba tylko się przyjrzeć :)

  4. Odpowiedz GreenLittleMan Mar 27,2013 23:07

    A’propos adaptatywnego rzeźbienia z 23 minuty tutka, w oficjalnej wersji 2.66.1 już ta opcja jest dostępna pod zakładką „Topology” w panelu narzędzi. Ale chyba nie działa do końca poprawnie ze wszystkimi pędzlami, np. Grab.

  5. Odpowiedz NieZnajomy Mar 16,2013 21:25

    Mam małą prośbę, mógłbyś pokazać jak zrobić postać w Blenderze, chodzi mi o taką do wyeksportowania do jakiegoś silnika graficznego, super poradniki, pozdrawiam :D

  6. Odpowiedz Piotr Boratyn Sie 26,2012 10:58

    Tu tylko takie małe uzupełnienie.
    Aby zmienić siłę i obszar
    działania wygładzania (Shift-LMB),
    należy zmienić parametry narzędzia Smooth.

A Ty co o tym myślisz?