Tryb rzeźbienia (Sculpt Mode) – zastosowanie tekstur 6

Tekstury znajdują zastosowanie nie tylko do tworzenia materiałów, ale także do modyfikacji narzędzi rzeźbiarskich.

W tym materiale pokazuję jakie wspaniałe efekty można uzyskać stosując kilka prostych opcji. Tekstury mogą być proceduralne lub bitmapowe.

6 thoughts on “Tryb rzeźbienia (Sculpt Mode) – zastosowanie tekstur

  1. Odpowiedz Jarek Paź 24,2017 23:39

    Nie znalazłem tutorialu o modyfikatorze Multiresolution i czym różni się od modyfikatora Subdivision Surface.

    • Odpowiedz piotao Lis 3,2017 00:00

      Prawda, nie ma o nim poradnika. Multiresolution to taki sam modyfikator jak Subdivision, z tym, że można rzeźbić bryłę na każdym poziomie subdiva, odwracalnie. Dzięki temu możesz najpierw rzeźbić grube elementy a dopiero potem szczegóły, zachowując przez cały czas kontrolę nad podziałami siatki.

  2. Odpowiedz perry Paź 16,2015 08:01

    Witam!
    Korzystam z blendera v2.76. Nie wiem co wybrać w opcjach po prawej stronie aby móc modyfikować tekstury. Z góry dzięki za pomoc.

  3. Pingback: Tryb rzeźbienia (Sculpt Mode) – kontrola obwiedni « Polski Kurs Blendera

A Ty co o tym myślisz?