YABC-2013

Konferencja Blendera – Gdańsk 2013

Gdańsk 1-2 czerwca, 2013


Stan prac

Opracowałem ankietę, w której możecie wyrazić swoje zdanie na temat konferencji. Dostęp do adresu wysłany został pocztą. Podsumowanie zostało opublikowane.

Konferencja jest zakończona

Dziękuję wszystkim za udział i pomoc w organizacji. Szczegóły takie jak galeria, itp. pojawią się w tym tygodniu, natomiast opracowanie materiałów konferencyjnych potrwać może krócej lub dłużej, np. ok. miesiąca. Poniżej znajduje się archiwalna wersja strony:


Zaproszenie:

Zapraszamy na Międzynarodową Konferencję YABC-2013 poświęconą w całości Blenderowi, która odbędzie się pierwszego i drugiego czerwca w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. W trakcie konferencji poznamy takie sławy jak Sebastian Koenig lub Francesco Siddi, oraz tajniki pracy w Blenderze. Szczegóły poniżej. Konferencja jest dla wszystkich uczestników bezpłatna. Zapraszamy do rejestracji!

Adres:

Pomorski Park Naukowo-Technologiczny w Gdyni
Gdyńskie Centrum Innowacji
Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia.

Tutaj jest MAPA!

Informacje i Sekretariat

Osoba kontaktowa:
Adres e-mail:
Komunikator Jabber:
Komórka (24/7):
ICQ:
GG:
Piotr Arłukowicz
piotao@gmail.com
piotao@jabber.gda.pl
602236052
14237337
6252382
Kontakt

 


Program Konferencji

Program konferencji, jak to zwykle bywa, może się niespodziewanie zmienić. Tutaj masz wersję oficjalną.

Dodatkowe Informacje

Podstawowym celem jest dyskusja i przegląd najnowszych rozwiązań wprowadzonych do ostatnich wersji Blendera. Chcielibyśmy także zapoznać się z metodami pracy, technikami i sztuczkami, jakie stosują najlepsi. Warto przygotować swoje własne zagadnienia do dyskusji. Planujemy udostępnić najwyższej klasy sprzęt do testów, oraz pracownię na 10-20 stanowisk dostępną w czasie konferencji do testów, dyskusji i dzielenia się wiedzą.

Zakwaterowanie

Wykładowców zakwaterowaliśmy w jednym hotelu. Będzie zorganizowany transport na miejsce konferencji w formie małego busa. Pozostali uczestnicy, którzy biorą udział w konferencji, zobligowani są do zorganizowania sobie noclegu we własnym zakresie. Oczywiście, dysponujemy listą adresów i informacją o miejscach hotelowych. Listę hoteli można zobaczyć na stronie PPNT (Hotel Info Page), oraz na stronie miasta Gdynia tutaj.

Wykładowcy

Zaprosiliśmy wybitnych i znanych wykładowców oraz mistrzów Blendera. Wielu z nich zajmuje się Blenderem profesjonalnie. Warto ich posłuchać. Informacje o każdym z wykładowców są podane na stronie Kto/Who.

Uczestnictwo

W konferencji mogą brać udział osoby pełnoletnie, znające język polski lub angielski. Osoby niepełnoletnie mogą brać udział tylko pod opieką osób dorosłych. Wykładowcy, którzy wygłoszą wykład na konferencji, otrzymają zwrot kosztów (transport, wyżywienie i zakwaterowanie). Dla wszystkich uczestników wstęp jest wolny. Uczestnictwo w Konferencji należy zarejestrować. Wszystkie sprawy finansowe oraz organizacyjne należy kierować do Organizatorów możliwie wcześnie, aby mieli czas na reakcję :)

Rozrywki

Jednocześnie z konferencją planujemy wystawienie najnowszego sprzętu komputerowego dostarczonego przez firmę Fujitsu. Będzie możliwość pobawienia się urządzeniami mobilnymi, tabletami i ultrabookami, oraz testy najsilniejszych na rynku profesjonalnych stacji roboczych. Przewidujemy także konkursy oraz prezentacje filmów, a nawet niespodzianki! Będzie też czas przeznaczony na konsultacje z VIPami przy komputerach.

Konkurs

Jeżeli chcesz wziąć udział w konkursie, przygotuj pracę graficzną w formie obrazu statycznego lub krótką (do 60s) animację. Możesz wykorzystać swoje wcześniejsze prace, jeżeli masz jakieś gotowe. Poza tym, obowiązują zasady takie jak dla konkursów prowadzonych przez Andrew Price’a (Blender Guru – http://blenderguru.com), czyli:

  • Praca musi być wykonana w Blenderze :)
  • Możesz zgłosić tylko jedną pracę.
  • Możesz zgłosić tylko jedną kategorię w konkursie – albo obraz, albo animację (nigdy obie na raz).
  • Drobne poprawki w Gimpie, Photoshopie lub AfterEffects są dozwolne.
  • Minimalny rozmiar pracy to 1280px szerokości, ale im większa, tym lepiej. Proporcje obrazu mogą być dowolne.
  • Animacje nie mogą przekraczać długością 60 sekund. Nie ma ograniczenia na minimalny czas trwania.
  • Możesz wykorzystać którąś ze swoich wcześniejszych prac.
  • Musi to być Twoja praca. Nie można kupować/pożyczać prac innych.
  • Dozwolone są wszystkie wtyczki, oprócz MakeHuman.
  • Elementy fotograficzne są dozwolone, ale nie mogą stanowić większej części dzieła. Tła nieba są OK.
  • W animacjach można wykorzystywać rzeczywistą akcję nagraną przy pomocy kamery.
  • Utrzymuj neutralność i bezpieczeństwo wizualne. Nie zgłaszaj żadnych prac których nie powinny oglądać dzieci.
  • Twoja praca musi należeć do kategorii: grafika statyczna lub animacja.
  • Osoby które zwyciężą w konkursie zostaną poproszone o pokazanie plików BLEND, aby mogły udowodnić swoje autorstwo.

Zgłoszenie pracy: możesz wysłać pracę na adres piotao@polskikursblendera.pl lub przywieźć ją i przekazać w PIERWSZYM dniu konferencji organizatorom. Prace zgłoszone w drugim dniu konferencji nie będą rozpatrywane.

Do oceny prac nadesłanych lub zgłoszonych w trakcie Konferencji zostanie powołane jury, w skład którego wchodzić będą wykładowcy. Osoby wybrane jako zwycięzcy otrzymają drobne nagrody niespodzianki ufundowane przez sponsorów.