Program konferencji

Uwaga: ten plan może się zmienić w dowolnym momencie. Rejestracja przed konferencją czynna od godziny 8:00 rano w PPNT.

English version | Polska wersja

Sobota

09:00-09:15 Otwarcie, ważne ogłoszenia, w tym ogłoszenie konkursów!
09:15-10:00 Czas sposorów: Prezentacja Intel
10:00-10:15 Przerwa kawowa
10:15-11:45 Sebastian Koenig: Pokaz filmu Tears of Steel, wykład na temat produkcji filmu oraz przebiegu i schematu pracy na nim.
11:45-12:00 Przerwa kawowa
12:00-13:00 Francesco Siddi: wykład na temat problemów w trakcie produkcji i o zarządzaniu projektem, pół na pół z Caminandes (krótki film zrobiony razem z Pablo i Beornem)
13:00-15:00 Przerwa obiadowa – dwie godziny!
15:00-16:00 Tobias Guenther: Symulacje, modelowanie i teksturowanie ubrań wymagają specjalnych narzędzi i zoptymalizowanego procesu wytwarzania. W tej sesji zaprezentuję podejście do modelowania materiałów i w ogólności tekstyliów w ujęciu fizycznie realistycznych symulacji, pokażę dedykowane narzędzia (Marvelous Designer) które upraszczają tworzenie materiałów oraz metody na przyspieszenie procesu renderowania odzieży w Blenderze.
16:00-16:15 Przerwa kawowa
16:15-17:00 Bartek Skorupa: Node Efficiency Tools, nowy dodatek do Blendera 2.67
17:00-17:45 Jacek Herman: Mapy UV i teksturowanie złożonych obiektów
17:45-18:00 Przerwa kawowa
18:00-19:00 Q&A Session: Sebastian Koenig, Francesco Siddi, Tobias Guenther, Chris Kuhn, Bartek Skorupa i inni odpowiedzą na wszystkie pytania odnośnie Blendera

Niedziela

09:00-09:45 Hubert Niećko: Szybkie modelowanie – przydatne techniki
09:45-10:30 Chris Kuhn: Mechaniczne oszkieletowanie oparte o więzy w Blenderze: wykład na temat użycia więzów (constraints), obiektów Empty oraz obiektów rodzicielskich (parent) dla symulacji ruchu mechanicznego. Wykład będzie demonstracją tworzenia oszkieletowania powietrznego statku wojennego, włączając w to kontrolę sterów, kół podwozia, kanałów ciągu i systemów VTOL. Techniki pokazane w trakcie wykładu są szeroko stosowane w lotnictwie, fantastyce i innych obszarach.
10:30-10:45 Przerwa kawowa
10:45-11:30 Piotr Chlipalski: Blender dla kreatywnych / 24 klatki dziennie; to wystąpienie będzie bardziej w stylu wykładów TED
11:30-12:15 Michał Mielczyński: Akcelerator dla silnika Blender Cycles
12:15-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:15 Marcin Muszyński: Zastosowanie Blendera w animacji kinowej i reklamowej – dynamiczny rozwój
13:15-14:00 Jakub Szczęśniak: Blender w produkcji filmu krótkometrażowego „Lost Senses” – case study
14:00-14:45 Nagrody i wyróżnienia przyznane przez jury
14:45:15:00 Uwagi końcowe i pożegnanie

Pamiętaj! Powyższy plan może zostać zmieniony bez ostrzeżenia. Jeżeli masz jakieś pytania, wysyłaj je do Piotra Arłukowicza, piotao@gmail.com