Wykładowcy / Speakers

Sebastian Koenig, BFCT

Jest artystą 3d i Certyfikowanym Trenerem Blender Foundation (BFCT). Jako freelancer używa Blendera w codziennej pracy, modelując, wykonując śledzenie ruchu i efekty specjalne dla różnych klientów. W roku 2012 pracował w Blender Foundation nad ostatnim Otwartym Filmem „Tears of Steel” jako matchmover and VFX superviseor. Oprócz pracy jako artysta 3d i VFX zajmuje się także nauczaniem Blendera i doradztwem, począwszy od studentów a kończąc na korporacjach.


Francesco Siddi, BFCT

Jest założycielem Blender Network, skupiającym większość Certyfikowanych Trenerów Blender Foundation, oraz współpracownikiem Blender Foundation. Razem z Sebastianem Koenigiem pracował nad Tears of Steel, jako layout artist, compositer i pipeline assistant. Brał także udział w tworzeniu Caminandes, filmem w całości wykonanym w Blenderze. Jako jeden z najbardziej zaawansowancyh BFCT prowadzi w Blender Foundation najwyższej klasy szkolenia czterodniowe.

 

Bartek Skorupa, BFCT

Pierwszy w Polsce Certyfikowany Trener Blender Foundation, artysta VFX i 3d, producent reklam telewizyjnych. Pracuje w studio w Warszawie, oraz zamieszcza wartościowe tutoriale dla CGCOOKIE dotyczące Blendera i programu After Effects. Jest mistrzem w dziedzinie kompozycji za pomocą nodów. Nieobca jest Mu także technologia kina 3d.


Piotr Arłukowicz, BFCT

Drugi w Polsce certyfikowany trener Blender Foundation, organizator konferencji YABC-2013 oraz twórca Polskiego Kursu Blendera. Pracuje w Trójmiejskich uczelniach wyższych jako pracownik naukowy i wykładowca. Naucza studentów takich tematów jak grafika, animacja, multimedia, efekty specjalne. Blenderem zajmuje się od ośmiu lat.

 

Chris Kuhn


Entuzjasta Blendera od wielu lat, specjalizujący się w modelowaniu mechanicznym i SF. Jest założycielem Kuhn Industries. Napisał dwie książki: „Death to the Armatures: Constraint-Based Rigging in Blender” oraz „Build Your Own Rocket Bike: Sci-Fi Modeling in Blender”. Mieszka w Niemczech ze swoją żoną Jessie.


Tobias Guenther

Przedsiębiorca z Mannheim, który założył Elaspix. Jest wykładowcą z modelowania, animacji i programowania gier na uniwersytecie w Mannheim. Posiada doktorat ze sztucznej inteligencji. Studiował cztery lata Human Visual System.


Hubert Niećko


Aktywny członek polskiej społeczności Blendera, udzielający się na forach 3d. Organizator konferencji Blendera w Bydgoszczy w listopadzie 2012 roku. Aktualnie zajmuje się modelowaniem i wizualizacjami w Blenderze na potrzeby przemysłu. Prywatnie programuje.


Jakub Szcześniak


Jakub Szczęśniak jest absolwentem malarstwa na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od stycznia 2012 roku współpracuje z Grupą Smacznego jako animator 2D i 3D, technical director i art director, tworzy projekty postaci, modeluje, prowadzi szkolenia dla młodszych animatorów. Jego podstawowe narzędzia to: Blender, Toon Boom Animate, After Effect, Photoshop. Obecnie pracuje nad serią animowaną „Mami Fatale” oraz animowanym filmem pełnometrażowym „Myszy strajkują” z Grupą Smacznego.
 

Michał Mielczyński


Z wykształcenia informatyk, od blisko 20 lat związany z zagadnieniami grafiki komputerowej, posiada wieloletnia praktykę przy wizualizacjach i animacjach komputerowych; oddany użytkownik Blendera, posiada też spore doświadczenie w pracy z innymi aplikacjami 3D, silnikami renderującymi i bibliotekami CG (dla programistów); projektant i programista m.innymi systemów zarządzania farmami renderującymi.
 


Piotr Chlipalski


Z Blenderem związany od lat pięciu – związek ten zrodził garść animacji, mappingów architektonicznych i wizualizacji; obecnie w trakcie pisania dwóch książek o Blenderze (Helion, jesień 2013). Za dnia fotograf, filmowiec-dokumentalista, aktor, reżyser i producent spektakli z kręgów teatru ulicznego. Pomysłodawca i dyrektor międzynarodowego festiwalu „Ulicznicy”, z-ca redaktora naczelnego magazynu PokochajFotografie.pl. raczej kreatywny.


Marcin Muszyński


Marcin pisze o sobie tak: Od kilku lat zajmuję się zawodowo animacją i ogólnie pojętą grafiką komputerową. Pracę w jednym z największych studiów animacji przy animowanych serialach telewizyjnych łącze z pasją przekazywania wiedzy innym. Prowadzę kursy szkoleniowe on-line, oraz byłem prowadzącym szkolenia w czasie Letniej Akademii filmowej w Legnicy. Praca w towarzystwie animatorów z całego świata to doświadczenie, którym chcę się podzielić z innymi. Wyzwolenie kreatywności w adeptach filmu animowanego jest moim nadrzędnym celem.


Jacek Herman

jacekherman
Od lat związany z grafiką tradycyjną i cyfrową a stosunkowo od niedawna z grafiką 3D. Specjalizuje się w obszarach związanych z teksturowaniem a w szczególności pracą z mapami UV. Mimo krótkiego stażu jako maniak blendera jest autorem interesujących prac docenianych przez m.i. blendernation i blenderownię.