/  Forum  /  Blender Ogólnie  /  Prace w toku  /  sempervirent - prace

sempervirent - prace

#150 Odp: sempervirent - prace

#52922, 20180507, 21:10:11
Dzięki!
To prawda, bardzo często widzę zdecydowanie przesadzone prace jeżeli chodzi o postarzanie obiektów. Fajna zabawa z generatorami, ale bez przesady. :)

sempervirent

Użytkownik
*
217 58 0

#151 Odp: sempervirent - prace

#52924, 20180508, 05:16:29
No gratuluję zajęcia 2-go miejsca !!  :)

Zygfryd

Aktywny użytkownik
*
376 33 1
eeee mmmm yyyy

#152 Odp: sempervirent - prace

#52934, 20180508, 18:06:17
A dziękuję, nie spodziewałam się. :)

sempervirent

Użytkownik
*
217 58 0

#153 Odp: sempervirent - prace

#52935, 20180508, 20:53:48
A ja szczerze przyznam że czułem że skończy się w taki sposób ;)

KattaK

Zaawansowany użytkownik
*
1452 27 2
Stworzony by tworzyć

#154 Odp: sempervirent - prace

#52937, 20180508, 21:02:44
Bardzo fajny ten robocik i tak jak Arkowi podoba mi się, że zachowano umiar przy teksturowaniu. Warto nieraz zrobić trochę mniej by zyskać bardzo dużo, a w tym przypadku to się udało bardzo dobrze. :)

Remik

Ekspert
*
2483 120 9

#155 Odp: sempervirent - prace

#52939, 20180508, 21:34:54
Bardzo fajna praca.


Czy aby przypadkiem klocki na dole nie lewitowały odrobinę nad półką?

Zuorion

Aktywny użytkownik
*
529 38 4
Zue zuo.

#156 Odp: sempervirent - prace

#52946, 20180509, 19:55:24
Dzięki :)
Wykrzywione są, dlatego tak leżą dziwnie. :)

sempervirent

Użytkownik
*
217 58 0

#157 Odp: sempervirent - prace

#52947, 20180509, 20:30:11
Mi się podoba atmosfera jak z kartonu gdzieś na gorącym strychu, jakieś drobiny kurzu w powietrzu, to jest świetne, niesamowicie buduje atmosfere!!

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#158 Odp: sempervirent - prace

#52949, 20180509, 23:22:33
Mi się podoba atmosfera jak z kartonu gdzieś na gorącym strychu, jakieś drobiny kurzu w powietrzu, to jest świetne, niesamowicie buduje atmosfere!!
A propos kurzu,
To może przydało by się może dodać taki latający?

Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka

Zuorion

Aktywny użytkownik
*
529 38 4
Zue zuo.

#159 Odp: sempervirent - prace

#52955, 20180510, 16:02:06
A nie ma? wg mnie jest...

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#160 Odp: sempervirent - prace

#52968, 20180511, 22:39:07
No w zasadzie to coś tam lata w powietrzu, ale jest taki dof że trochę się to gubi. Ten kurz był na szybko i niestety nie ogarnęłam za bardzo...

sempervirent

Użytkownik
*
217 58 0

#161 Odp: sempervirent - prace

#52970, 20180512, 10:09:59
I wyszło bardzo naturalnie i dobrze!

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#162 Odp: sempervirent - prace

#54507, 20190112, 00:42:18
Kolejna przerwa. Zdecydowałam się na wykonanie renderów modeli do gry, której niestety nie udało się wydać (jeszcze, być może, czas pokaże). Tak czy inaczej, Blender 2.78 i Substance Painter.
PS. Jeżeli chodzi o 'czystość' lokomotywy, to miała być prawie nowa z założenia.

sempervirent

Użytkownik
*
217 58 0

#163 Odp: sempervirent - prace

#54508, 20190112, 06:38:05
ten robocik jest lepszy niż króliki, w odbiorze trwałości.

vipovsky

Użytkownik
*
160 4 0

#164 Odp: sempervirent - prace

#54546, 20190115, 20:30:05
@vipovsky hmm? :D

Wyrenderowałam więcej modeli. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. A do lokomotywy dodałam podkłady.

sempervirent

Użytkownik
*
217 58 0

#165 Odp: sempervirent - prace

#54547, 20190115, 21:26:06
A na czym ma polegać ta gra?

Zygfryd

Aktywny użytkownik
*
376 33 1
eeee mmmm yyyy

#166 Odp: sempervirent - prace

#54548, 20190116, 08:54:40
mówię tylko, że zauważyłem baterie pewnego producenta w zabawce która leży od dawna na strychu, a dioda dalej świeci :D

vipovsky

Użytkownik
*
160 4 0

#167 Odp: sempervirent - prace

#54549, 20190116, 12:23:20
Wagonik super, tylko wózek odstaje jakością.

Ale dla kontrastu samochód jest słaby. Tekstury słabe, zero detalu

Zuorion

Aktywny użytkownik
*
529 38 4
Zue zuo.

#168 Odp: sempervirent - prace

#54550, 20190116, 12:45:24
Ale jeśli kamera będzie odsunięta i samochód na ekranie będzie miał 5mm to już będzie dobrze? ;)

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#169 Odp: sempervirent - prace

#54551, 20190116, 15:28:59
@Zygrfryd niestety nie mogę za wiele powiedzieć, ale po pochodzeniu tych pojazdów można coś wymyślić samemu. ;)

@Zuorion - dlaczego tak uważasz? Odnośnie samochodu, co masz na myśli pisząc zero detalu?

@Ancestor - na miniaturkach wygląda całkiem fajnie wg mnie :D

sempervirent

Użytkownik
*
217 58 0

#170 Odp: sempervirent - prace

#54554, 20190116, 17:29:33
tekstura jest jednolita (i dziwnie biała), nie ma drobiazgów typu śrubeki/nitów, czy ognisk rdzy, zabrudzeń, zcieków, może nawet ten detal tam jest, ale ginie w szumie

Zuorion

Aktywny użytkownik
*
529 38 4
Zue zuo.

#171 Odp: sempervirent - prace

#54555, 20190116, 18:08:09
Ale jeśli to w grze ma mieć pół centymetra to takie detale są zbędne. Zauważ że nie ma nawet lusterek, bo pewnie nie były potrzebne. ;)

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#172 Odp: sempervirent - prace

#54556, 20190116, 18:15:03
Nadal nie bardzo wiem, co oznacza zbyt biała tekstura.. :D
@Ancestor racja, chociaż akurat w obrazkach referencyjnych zbyt wielu śrub albo innych detali się nie dopatrzyłam. To samo tyczy się lusterek. Na 95% referencji ich po prostu nie ma.
Tak czy inaczej, dzięki za zainteresowanie. :)

sempervirent

Użytkownik
*
217 58 0

#173 Odp: sempervirent - prace

#54557, 20190116, 19:06:41
Wrzucę coś podobnego od siebie, miałem taką fotkę:


rendering z Blendera


wycięte laserem i sklejone


i pokolorowany do grania

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#174 Odp: sempervirent - prace

#54561, 20190117, 21:40:41
@Ancestor: Wow, fajnie to wyszło bardzo! Ja swojego nie będę drukować i sklejać, może zostanie kiedyś do jakiejś sceny użyty, ale nic poza tym. :)

sempervirent

Użytkownik
*
217 58 0

#175 Odp: sempervirent - prace

#54968, 20190329, 19:30:46
To znowu ja. Po (jak na mnie) niedługiej przerwie chciałam Wam pokazać coś w klimatach, które bardzo mi się podobają, od wielu lat zresztą. Podobno po internetach krąży Unrealowa przeróbka kultowej gry, ale wierzcie mi, że do niedawna nie miałam o niej w ogóle pojęcia i moje prace powstały całkowicie niezależnie. :)

No, to have fun. Tylko nie krzyczcie za mocno (na to że pilota nie ma też, bo będzie, ale.. później).
Więcej na https://www.artstation.com/artwork/8lR866.

sempervirent

Użytkownik
*
217 58 0

#176 Odp: sempervirent - prace

#54969, 20190329, 20:26:18
Świetnie to wygląda i jest dosyć realistycznie. Chyba tylko jednej rzeczy brakuje by było bardzo realistycznie przynajmniej na mój gust. Dwa pierwsze rendery proszą się o choćby niewielkie zamglenie atmosferyczne. Moim zdaniem realizm by podskoczył i trochę więcej głębi zyskały by te naprawdę fajne ujęcia. Jakaś postać też by się przydała do prowadzenia tego pojazdu. ;)

Remik

Ekspert
*
2483 120 9

#177 Odp: sempervirent - prace

#54970, 20190329, 20:28:47
Oglądałem film, gierkę też pamiętam (tę pierwszą).... świetnie to odzwierciedlają pierwsze dwa dynamiczne ujęcia. Super prace. Jedyne co, to może przydałby się trochę taki bardziej "rozczapierzony" i intensywniejszy promień łączący silniki. Coś jak to:
https://stat-m2.ms-online.pl/media/cache/gallery/rc/nrchytz4/images/20/20304644/6d9cf0dd5784027263f72a00d465d85e.JPG
albo może źle widzę.

Arek

Ekspert
*
3569 460 3
Tak 49396350

#178 Odp: sempervirent - prace

#54971, 20190329, 22:28:06
Dzięki!
Tak jak mówiłam - postać będzie. Z rzeźbieniem dotychczas nie miałam zbyt wiele wspólnego, ale z racji ogólnie pojętego 'rozwoju' mam zamiar zaszaleć. Na chwilę obecną staram się jak najszybciej dokończyć kolejny ścigacz, trochę pokombinować z Hardopsem i Boxcutterem (trochę, bo mi mózg pęknie). A co do tego promienia, to takie coś wyszło po chwili w Designerze, więc po prostu na kolejnych renderach postaram się go trochę w post-procesie ogarnąć, dzięki za sugestie. :)
Zupełnie szczerze to te ujęcia powstały tak o..  miałam zostawić same rendery ścigacza, ale niieeee! Poświęćmy czas i zróbmy cząstkę Tatooine. Aż się boję co będzie przy następnym. :)

sempervirent

Użytkownik
*
217 58 0

#179 Odp: sempervirent - prace

#54981, 20190331, 11:26:18
Świetnie, jak klatka z gry!

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!