/  Forum  /  Blender Ogólnie  /  Prace w toku  /  Kosmodrom_Robsona

Kosmodrom_Robsona

#240 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53213, 20180621, 12:51:17
Może to takie złudzenie, ale wydaje się, że przy większym deszczu woda poleci poza rynny  :P

Zygfryd

Aktywny użytkownik
*
376 33 1
eeee mmmm yyyy

#241 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53216, 20180621, 14:07:56
Ale się czepiacie ;)

Ancestor

Ekspert
*
2310 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#242 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53217, 20180621, 15:27:47
Po to tu jesteśmy :)

KattaK

Zaawansowany użytkownik
*
1452 27 2
Stworzony by tworzyć

#243 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53218, 20180621, 15:45:04
Tych kamieni to się już czepialismy poprzednim razem ;)

Ancestor

Ekspert
*
2310 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#244 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53220, 20180621, 16:13:56
... i jeszcze nie zdążył ich poprawić  >:(

Zygfryd

Aktywny użytkownik
*
376 33 1
eeee mmmm yyyy

#245 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53221, 20180621, 16:21:42
Widać nie miało znaczenia ;)

Ancestor

Ekspert
*
2310 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#246 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53222, 20180621, 16:28:40
Co do krawężników to teraz tak wysoko się je osadza. Jeżeli nie ma wjazdu do posesji od frontu to jest ok. Inna sprawa że część chodnikowa zapewne należy do gminy, a mało którą stać na taką kostkę ;)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0
Ostatnia zmiana: 20180621, 17:43:22 wysłana przez Luk

#247 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53223, 20180621, 16:48:11
To nie wygląda na granitową kostkę, zwykły beton tylko ułożony w łuki. Fakt że kładzie się prostą, najtańszą bez wynalazków

Ancestor

Ekspert
*
2310 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#248 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53228, 20180621, 23:40:35
->model123
To nie były finalne rendery, do klienta poszło coś takiego:

https://www.behance.net/gallery/66842697/Some-3d-exteriors-for-commercial-purposes

Krawężnika nie obniżyłem bo jest na granicy prawdopodobieństwa, asfalt rojzaśniłem - też mi się wydawał zbyt ciemny. Kostka/kamień lepiej wygląda w tym ułożeniu - nie są dla mnie aż tak istotne kanony sztuki brukarskiej - ja mam zrobić dobry "łobrozek", a w tym przypadku intuicja podpowiadała mi takie rozwiązanie. Dzięki za konstruktywne uwagi :)

->Zygfryd
Myślę, że systemowe rynny, które tam wmontowałem z innego projektu, powinny wytrzymać niejedną ulewę ;) Jeżeli chodzi o chodnik to j.w.

->KattaK
Bingo :)

->Ancestor
Kiedy mapowałem teksturę na tego plejna, przeczuwałem, że będzie dym :D

->Luk
Dokładnie, chrzanić gminę, jest sponsor - jest dobra kostka :D



pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#249 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53229, 20180622, 07:09:42
Nie chodzi mi o to czy te rynny wytrzymają, tyko o to, że są tak nisko zamontowane, że w czasie ulewy woda przeleci nad tymi rynnami  :D

Zygfryd

Aktywny użytkownik
*
376 33 1
eeee mmmm yyyy

#250 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53236, 20180623, 11:44:28
A ja powiem, że wizualnie bardzo przyjemnie dla oka. Ładne cienie, światła, wszystko do siebie pasuje. Ta kostka może faktycznie trochę za bardzo na bogato, ale kto bogatemu zabroni? :D

Co do trawy, to na dniach wyszedł Graswald : https://blendermarket.com/products/graswald?ref=2 . Kosztuje 70$, więc jakieś 15$ mniej od Andrzejowego Grass Essentials. Może warto zobaczyć jak to działa.

sempervirent

Użytkownik
*
222 58 0

#251 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53324, 20180709, 08:02:41
Widziałem parę rzeczy robionych przy pomocy grasswalda -
kopara w dół...

https://www.blendernation.com/2018/06/20/create-realistic-nature-in-blender-graswald-add-on/

a cena wydaje się całkiem przystępna, co widać po sprzedaży (294 w ciągu nie całego miesiąca)
sam się zastanawiam. ale póki co mam inne wydatki.
pracuję dla przyjaznej blenderowi renderfarmy https://garage.farm/
taka moja rola...

djtartak

Użytkownik
*
256 30 1
One Blend to rule them all...

#252 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53329, 20180709, 12:27:01
Takie addony to świetna sprawa jak ktoś robić wizki zawodowo i deadline cisnie. Masa czasu zostaje na inne rzeczy :D

KattaK

Zaawansowany użytkownik
*
1452 27 2
Stworzony by tworzyć

#253 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53330, 20180709, 12:33:27
W zasadzie wizki to sie powinno robić w parę osób. Jedni modelują, inni spece od materiałów i światła obrabiają, a osobno człek od środowiska, robota idzie x3 x4 razy sprawniej... pytanie czy team pozwoli zarobić x4 więcej ;)

Ancestor

Ekspert
*
2310 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#254 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53332, 20180709, 17:46:07
To już zależy tylko od ilości zamówień i szybkości ich wykonywania ;D

KattaK

Zaawansowany użytkownik
*
1452 27 2
Stworzony by tworzyć

#255 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53333, 20180709, 18:17:13
Na pewno w parę osób zrobi się je szybciej ;)

Ancestor

Ekspert
*
2310 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#256 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53349, 20180712, 19:11:43
->sempervirent
Dziękuję za dobre słowa oraz namiary na grasswald-a, z chęcią przetestuję ten addon w akcji, myślę, że to coś czego podświadomie szukałem od długiego czasu. ;)

->djtartak
Zgadzam się w 100% :)

->KattaK
Tak, wydane pieniądze na tego typu addony to inwestycja. Pewny efekt i zero kombinowania w trakcie produkcji. Kiedyś myślałem o tym zgoła inaczej, jednak po czasie doceniam inicjatywy - bądź co bądź: WIN <-> WIN :)

->Ancestor
Kilka projektów w ten sposób robiłem i zdecydowanie super sprawa. Moim zdaniem, taka opcja możliwa jedynie w miejscu gdzie fokus jest na konkretnym obszarze, zaś klient ustawia się w kolejce. :)

Dzisiaj kolejna odsłona, z cyklu: gdzieś na górnym ślunsku ;)






pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#257 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53432, 20180803, 19:03:11
Tym razem Kujawy i Pomorze ;)





pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#258 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53434, 20180807, 08:28:35
profeska !
pracuję dla przyjaznej blenderowi renderfarmy https://garage.farm/
taka moja rola...

djtartak

Użytkownik
*
256 30 1
One Blend to rule them all...

#259 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53440, 20180807, 21:09:55
Miazga!

Ancestor

Ekspert
*
2310 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#260 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53462, 20180809, 23:44:49
chciałem się dopytać jedynie o to jak pod względem licencji wygląda np. udostępnianie samochodów np. Audi R8?

vipovsky

Użytkownik
*
169 4 0

#261 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53466, 20180811, 10:27:29
ŁO Panie.................. ileś ty przy tym siedział ?

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#262 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53468, 20180812, 11:47:46
->vipovsky
Zapewne są jakieś konkretne regulacje w tym temacie, ja osobiście usuwam wszelkie symbole jakichkolwiek producentów i raczej śpię spokojnie ;)

->luk
ok. 40h

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#263 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53603, 20180911, 19:57:33
Interiorek. :)

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#264 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53605, 20180911, 21:10:28
coś ma chyba z włosami, ale generalnie total!

Ancestor

Ekspert
*
2310 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#265 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53611, 20180912, 21:40:38
->Ancestor

Masz rację, również nie jestem przekonany co do włosów. Fakt, faktem i tak nie mogę narzekać bo to humanoid z 3dwarehouse-a, spróbuję jednak coś z tym zrobić w Kricie. Dzięki za feedback i dobre słowo :)

Tymczasem zarzucam WIP-em z pracy.



pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#266 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53615, 20180913, 08:40:22
Ta panna to 3D??, no weź...  :o

Ancestor

Ekspert
*
2310 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#267 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53666, 20180920, 20:43:54
-> Ancestor
Hehe, też się mile zaskoczyłem. Skeczapowe biblioteki są bardzo trudne do przeczesywania, bo jest opór modeli bez większej wartości dla np. użytkownika B3D ale jak się trochę przekopie materiałów to powyżej masz efekty  :)

Dzisiaj kolejna kuchnia:

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#268 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53799, 20181007, 11:09:31
Jak zawsze super pracka. Nie wiem dlaczego ale coś mi nie pasuje z perspektywą, przy stoliku i krzesłach, ale to może być tylko moje odczucie :)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#269 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53904, 20181025, 19:54:14
->Luk
Dzięki - możliwe, że przekombinowałem z ogniskową i shiftem ;)

Dzisiaj coś z serii deweloperskiej:



pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!