/  Forum  /  Blender Ogólnie  /  Prace w toku  /  Kosmodrom_Robsona

Kosmodrom_Robsona

#210 Odp: Kosmodrom_Robsona

#51669, 20171214, 20:33:27
Powoli do przodu.

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#211 Odp: Kosmodrom_Robsona

#51674, 20171214, 23:42:58
ładny koc, szacun ;p
Te poduszki okrągłe wydają się jakby wchodziły w kanape po bokach ;0
Podstawa kanapy wydaje mi się troche za chuda ale może to ja, podłoga pod tym kątem z początku wydaje się taka metalowa, mało tego drewna widać ;/
Ten wzór w tel jakoś mi nie pasuje, może jakby był bardziej matowy? Ale nie wiem nawet z czego ma być zrobiony ;D
Na prawej ci tak szef się zniekształciła i "spłyneła" po sciance?
Może po prostu focusem skupić się na kanapie a reszt rozmyć DOFem?

KattaK

Zaawansowany użytkownik
*
1452 27 2
Stworzony by tworzyć

#212 Odp: Kosmodrom_Robsona

#51684, 20171215, 23:34:10
Kattak dobrze zauważył, te okrągłe poduszki trochę Ci się rozjechały.
Jeśli chodzi o szwy na bokach to wzorowałeś się na czymś konkretnym czy rozjechała Ci się textura, bo pierwszy raz widzę szwy idące w ten sposób.
Biała poduszka jest trochę za bardzo postrzępiona, mógłbyś trochę zmniejszyć siłę zniekształceń.
Zagniecenia na prawej stronie kanapy są moim zdaniem trochę za mocne, a powinny być bardziej subtelne. Teraz są tak ostre że można nimi kroić warzywa :o
Na plus zdecydowanie lampa i kocyk :)
I na koniec pytania :P
Te światła na półce są prawdziwe czy to textura?
Na półce są jakieś ciekawe książki?;D

FunkyMonkey

Nowy użytkownik
*
9 1 0
jestem tu nowy!

#213 Odp: Kosmodrom_Robsona

#51749, 20180102, 20:30:30
->KattaK
Jeżeli chodzi o kanapę to nic się nie zniekształciło, taki model miałem więc go użyłem. Jeżeli zaś chodzi o DoF-a to ściana w tle jest targetem więc nie mogę jej rozmyć :P Dzięki za uwagi, na pewno wzbogacą moje kolejne prace.

->FunkyMonkey
Kanapa w tej pracy ma stwarzać pozory wiarygodności, ale rozumiem, że może budzić zastrzeżenia. Światła są prawdziwe, to spot-y stylizowane na halogeny z takim setupem:




Ponadto dzisiaj znów nie będę oryginalny.


pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#214 Odp: Kosmodrom_Robsona

#51762, 20180104, 18:44:58
Modele od ruskich 3dsky.org, reszta moja.

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#215 Odp: Kosmodrom_Robsona

#51802, 20180109, 09:59:57
Bardzo fajny klimat. Światło jest przyjemne, ogólnie całość sprawia wrażenie przytulnego pomieszczenia pomimo niewielu mebli :)

sempervirent

Użytkownik
*
216 58 0

#216 Odp: Kosmodrom_Robsona

#52355, 20180310, 20:28:36
->sempervirent
Dziękuję :)

Od ponad pół roku "walczę" na fakultecie z architektury wnętrz. Po ciężkim pierwszym wejściu powoli klaruje się coś co kiedyś było dla mnie nie do pomyślenia. Chrzanić poprawność!





pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#217 Odp: Kosmodrom_Robsona

#52360, 20180311, 13:20:16
fajnie to wyszło. Z mojej strony uwaga kieruję się do tekstur porąbanego drzewa jakby ci się udało uzyskać taki efekt ciętej powierzchni to byłoby  super

https://www.google.pl/search?q=ścięte+drzewo&num=20&safe=off&client=opera&hs=Lh2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjCldGcoOTZAhUKG5oKHUVDAuoQsAQIJw&biw=1709&bih=882#imgrc=JHjksVtkOdGjfM:

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#218 Odp: Kosmodrom_Robsona

#52522, 20180326, 19:34:57
->Luk
Dzięki za feedback :) Faktycznie mógłbym postarać się  bardziej przy tych klockach ale całość szła do druku na A3 więc nawet takie smaczki byłyby średnio widoczne, a że czas gonił... ;D Mimo wszystko projekt jest jeszcze do dopracowania i na pewno ogarnę bampy czy całe teksturowanie lepiej.
 
Dzisiaj zarzucę czymś mniej kolorowym

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!
Ostatnia zmiana: 20180326, 19:46:56 wysłana przez pl4n_b

#219 Odp: Kosmodrom_Robsona

#52524, 20180326, 20:09:23
Ten kieliszek w zlewie ma taką ekstremalnie długą podstawką, czy ten zlew jest taki płytki...  , pokrywka przy piecu wygląda jakby lewitowała (ufo?), ogólnie jakoś ponuro (sorry takie moje odczucie).  ::)

Zygfryd

Aktywny użytkownik
*
376 33 1
eeee mmmm yyyy

#220 Odp: Kosmodrom_Robsona

#52563, 20180329, 18:47:09
->Zygfryd
To jest kielich obfitości - wersja dla ludzi o konkretnym spuście ;) Pokrywka się nieco wtopiła w biały blat co faktycznie na przepalonych hajlajtach może ją upodabniać do UFO. Ponuro - ok - 100% zgody - dzisiaj specjalnie dla Ciebie edycja nieco mniej ponura. :)

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#221 Odp: Kosmodrom_Robsona

#52565, 20180329, 22:09:06
No dużo lepiej, już tak nie przytłacza swoją ciemną szarością :D
a kielich obfitości to powinien mieć nie dużą stopkę, tylko wielki pojemnik >:(

Zygfryd

Aktywny użytkownik
*
376 33 1
eeee mmmm yyyy

#222 Odp: Kosmodrom_Robsona

#52649, 20180409, 20:04:15
->Zygfryd
Jest to li kielich obfitości niźli dzban ;) Dzięki za dobre słowo!

Mamy kwiecień. Za oknem Sun lamp zaczyna co raz to dłuższą wędrówkę po dodatniej igrekowej, zaś emisja oraz saturacja powoli zwiększają swoją wartość. Jest to czas kiedy depresyjne interiory odpuszczają, a typowy grafik 3d wybudza się ze snu katalogowego. Jak za dotknięciem czarodziejskiego kursora, pierwsze majle obwieszczają czas słonecznych exteriorów, rażących po oczach glar i wszędobylskiego bloomu...



pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#223 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53021, 20180522, 21:44:21
Eksploruję proste narzędzia do złożonych zadań:

* skylight + sun lamp + dyscyplina koloru w szejderach + nieco z-depth =



* nocny hdr 4k + spoty + postpro w Kricie =







pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!
Ostatnia zmiana: 20180522, 21:47:42 wysłana przez pl4n_b

#224 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53031, 20180523, 19:28:15
Super wyszedł efekt nocny, bardzo kombinowałeś w Kricie?
Wygląda trochę jak po filtrach malarskich

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#225 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53032, 20180523, 21:21:20
Fajna praca :d.

Ale:

Na 1 listki chyba Ci lewitują bo widać przerwę pomiędzy nimi, a cieniem.

i rzuciło mi się w oczy identyczność desek


a i to co to za czarna plama?

Zuorion

Aktywny użytkownik
*
521 37 4
Zue zuo.

#226 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53033, 20180523, 21:52:27
Ta plama to na pewno kret zaczął kopać, A taki ładny trawnik był.

Fajne pracki :)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#227 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53036, 20180523, 23:23:06
->Ancestor
Dzięki, w sumie spędziłem trochę nad tym w Kricie ale też bez przesady - max. 3 godziny. Głównie wzmacniałem światła spotów oraz produkowałem mgłę.

->Zuorion/Luk
Pierwsza praca to treningowy render na poczet całej serii takich domków, na finalnych/produkcyjnych renderach takiej fuszery nie odstawiam.. ale miło, że jesteście czujni ;) Dzięki za dobre słowa! :D

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#228 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53037, 20180524, 11:19:20
pracki fajne, szacun

a ta czarna plama to zazdrosny sąsiad pieskiem ozdobił chodnik ;)...
pracuję dla przyjaznej blenderowi renderfarmy https://garage.farm/
taka moja rola...

djtartak

Użytkownik
*
255 30 1
One Blend to rule them all...

#229 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53120, 20180607, 22:31:12
->djtartak
Hehe, do głowy by mi nie przyszło takie porównanie ale grunt, że się podoba - dzięki :)

Tymczasem zarzucę nieco większą skalą, z tymi samymi presetami co w poprzednim poście.







pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#230 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53127, 20180608, 19:46:47
Nocny strzał do kompletu :)

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#231 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53151, 20180613, 20:43:32
Praca u podstaw - cd.

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#232 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53154, 20180614, 00:16:43
To jakiś dawny projekt, już to wrzucałeś, nie?

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#233 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53163, 20180614, 20:59:29
->Ancestor
Do wizuali w pracy wykorzystuję moje biblioteki modeli, które się sprawdziły w boju. Mam świadomość tego, że może haczyć o sztampę ale na tym etapie mi to nie przeszkadza :)

Drugie ujęcie:

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#234 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53164, 20180614, 21:01:59
Wydawało mi się, że kończysz jakiś dawno zaczęty projekt, tylko tyle. Jak zwykle świetnie! Drzewa super extra

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#235 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53183, 20180617, 00:16:56
Możesz zdradzić jak robisz taką trawę? widziałem kiedyś addon do tego ale był strasznie drogi. Pracka extra :)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#236 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53199, 20180619, 22:16:26
->Ancestor
Rozumiem, dzięki za dobre słowo :)

->Luk
Dzięki! Mamy w pracy zestaw od Andrzeja Prajsa - rzecz warta swojej ceny. :)

pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!

#237 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53206, 20180620, 19:40:18
Właśnie ten oddon miałem na myśli. Chciałem nim się kiedyś pobawić, ale cena jak na hobbystę jest zaporowa :) To tak tylko podpytam bo podobno szybko się liczy ta trawa, jest to odczuwalne?

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#238 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53207, 20180620, 20:15:51
To jest zestaw trawek podpiętych pod generatory partikli. W zasadzie to samo masz w addonie, FreeGrass...
https://www.3d-wolf.com/products/grass.html

...tyle że Andrew się konkretnie przyłożył do odwzorowania różnych gatunków roślinek.

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#239 Odp: Kosmodrom_Robsona

#53212, 20180621, 12:26:07
Praca u podstaw - cd.

nie robię wizek w blendku dlatego ze wszech miar podziwiam, ale jeśli wolno czepnę się do drobiazgów/szczegółów na które być może subiektywnie zwróciłem uwagę... bo dotyczą pierwszego planu:

1. Krawężnik jezdnia/chodnik - może i wysokość zgodna z realiami ale jakoś ta różnica poziomów wygląda niepokojąco duża - może podniesienie jezdni zniwelowałoby takie wrażenie dość drastycznego odcięcia jezdni od chodnika - tym bardziej że jest jezdnia wypada kontrastowo mocno ciemna (w cieniu ?)
2. Kostka chodnika - obrót o 90 i byłoby tak jak się akurat ten wzór układa w rzeczywistości 
 8)
Dell Precision M6600 | i7-2820QM 2.3,  32GB | 17 1920x1080, NvQuadro 5010m 4GB + LG34"/2560x1080 | Win7 64/Prof + cad soft

model123

Nowy użytkownik
*
36 0 0
uczę się Blendera !