/  Forum  /  Blender Ogólnie  /  Tematyczne miesiące  /  djtartak-WIP-kwiecien2015

djtartak-WIP-kwiecien2015

#30 Odp: djtartak-WIP-kwiecien2015

#29784, 20150502, 23:41:48
Dla mnie najsłabszą częścią jest ta firanka do góry (bardzo płasko wygląda) i to zabrudzenie okna coś mi nie pasuje :P

A poza tym zgadzam się z moimi poprzednikami, praca jest świetna - kwiatek wygłąda genialnie, dobrze dobrane hdri i ogólnie bardzo przyjemna praca ;)

SirGorn

Ekspert
*
1577 102 4
.

#31 Odp: djtartak-WIP-kwiecien2015

#29786, 20150503, 00:28:20
Lubię i nie cierpię  takie prace. Z jednej strony jest super: oświetlenie, klimat, kolorystyka, modele.. .  Prawie fotorealistyczna i... to "prawie" mnie irytuje. Tym bardziej, że patrze na swoje prace i to "prawie" też mi ucieka. I napiszę co mi przeszkadza licząc, że mi też błędy będziecie pokazywać palcem bo wiem, że po godzinach spędzonych nad dopieszczaniem sceny pewnych rzeczy się nie widzi.
Ale nadmienię najpierw,  że to naprawdę jest świetny render!
Błędy:
1) brak uszczelek w oknach
2) plamy na oknach są zerojedynkowe. Normalnie bród jest bardziej  hmm " deseniowy "
3) 3 typy firanek / zasłonki na jednym oknie (how dose that?)
4) i są płaskie, jak SirGron już pisał
5) Dzbanek - rączka jest  za cienka
6) Dzbanek - porysowana nierdzewka będzie mieć ryski a nie zwiększone roughnest na glossy xD
7) Cienie są niewyraźne  (pod parapetem, na szpalecie(ten kawałek ściany przy  framudze okna)
8) Parapet z okleiny - no wiadomo textura drewna owinięta na modelu sam tak robię xD
9) i czas na materiał kwiatka... jest idealny.. no właśnie. Dodałbym losowy odcień na każdym kwiatku za pomocą radnom-->hue
10) Oświetlenie. Biorąc pod uwagę oświetlenie za oknem i odbicie na dzbanku jest to parę godzin po wchodzie słońca albo przed zachodem słońca. Ostre światło słoneczne mały, kąt. Co powinno wyostrzyć cienie i gdzie są "god's rays"!
To tyle co wydumałem ;)

Khar

Zaawansowany użytkownik
*
773 73 1