/  Forum  /  Blender Ogólnie  /  Tematyczne miesiące  /  Khar - WIP - May 2015

Khar - WIP - May 2015

#0 Khar - WIP - May 2015

#29875, 20150507, 21:20:42
Se wymyśliłem temat to muszę się teraz męczyć ;p.
Zrobiłem robaczka wstępnie i się z nim bawię. Ma na imię Bob. Bob był dość sztywny i mu (o ironio) dorobiłem kości. Wszystko fajnie, Bob się  wygina i porusza. Ale jest problem. Bob o tym nie wie ale jest go tylko połowa (mirror) i jak rusza odnóżem to ten po drugiej stronie zachowuje się nienaturalnie. I pytanie jest czy można jakoś ustawić żeby nóżki Boba ruszały się symetrycznie?

Khar

Zaawansowany użytkownik
*
773 73 1
Ostatnia zmiana: 20150507, 21:36:41 wysłana przez Khar

#1 Odp: Khar - WIP - May 2015

#29877, 20150507, 21:38:06
Może jakieś constraints - copy rotation? Zgaduje, nie testowałem ;)

A poza tym, no coż. Ciśniesz z tematem :D Ja w tym tygodniu zaczynam dopiero retopo mojej osy - wtedy pewnie założę temat ;)

Taka gonsienniczka aż się prosi o wykorzystanie (Constraint) Skretch To - testowałem na akordeonie i na żywych organizmach powinno działać idealnie :)

SirGorn

Ekspert
*
1577 102 4
.