/  Forum  /  Blender Ogólnie  /  Tematyczne miesiące  /  SirGorn - WIP - Maj 2015

SirGorn - WIP - Maj 2015

#30 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30344, 20150522, 22:23:32
Zdecydowanie owad w slow motion wypada lepiej.

Remik

Ekspert
*
2483 120 9

#31 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30348, 20150522, 23:19:03
Chodzi Ci pewnie o machanie skrzydłami. Nie wiem, czy dokładnie o to chodzi, ale powtórzenia możesz kontrolować poprzez dodanie modyfikatora Cycles do krzywych animacji kości. Wtedy, w edytorze NLA możesz regulować długość (czy zasięg) tych powtórzeń, lub np dodawać jakiś strip ponad z neutralnymi ustawieniami kości, aby przerywać czy redukować machanie skrzydeł.
Zdjęciem nie będę Ci tu mieszał, link do zdjęcia:
http://imgbox.com/BrtLZh8p

Arek

Moderator, Ekspert
*
3569 460 3
Tak 49396350

#32 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30440, 20150525, 14:30:39
Z całego owada, najbardziej mi się skrzydła podobają.
A co do w ogóle za owad?

Kropka

Aktywny użytkownik
*
491 41 2

#33 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30444, 20150525, 15:22:05
@UP

Królowa os :D

Stworek epicki, szacun wchodzi raz jeszcze!

Chris4132

Aktywny użytkownik
*
385 26 0

#34 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30488, 20150526, 20:14:57
Super, pod koniec pozwolę sobie zaproponować jakąś animację lotu, albo jak ląduje na kwiatku. Chętnie bym to zobaczył :)

Blenderowicz

Użytkownik
*
137 12 1
jestem tu nowy!

#35 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30489, 20150526, 20:34:02
@Arek: dzięki, będę miał chwilkę to ogarnę;)

@Remik: wszystko w slowmo wygląda lepiej :D Na koniec zrobię krótką animacje lotu, a potem takie slowmo jak wyżej w obrotem kamery dookoła owada jak kiedyś robiłem przy koparce.

@Kropka: w pierwszym poście jest zdjęcie, w drugim nazwa owada - Megalara garuda, ewentualnie Warrior Wasp/Osa japońska;P

@Bienderowicz, taka animacja właśnie powstała ;) Tylko 250 klatek, ale zawsze coś - wrócę do domu to zrobię parę poprawek i w weekend powinien mieć już gotowy render;P

SirGorn

Ekspert
*
1577 102 4
.
Ostatnia zmiana: 20150526, 20:54:39 wysłana przez SirGorn

#36 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30643, 20150531, 14:07:41
Powoli czuć sesję i skrócony semestr do 10 tygodni... zdecydowanie brak czasu na cokolwiek, zwłaszcza, że mam PC tylko na weekend - a wtedy też muszę ogarniać rzeczy na studia ;( (po co lazłem na magisterkę to nie wiem...) Także trochę niedokończona (zwłaszcza animacja) osa "Megalara garuda" - kamera nie taka, brak włosków, większej ilości szczegółów... oj dużo bym poprawił ;) (teraz zauważyłem, że przy obrocie 360 stopni chyba zblokowała się dynamika włosów i stoją w miejscu - pewnie przez crashe blendera xD)

A do tego Motion Blur crashował program przy renderowaniu GPU, więc 3/4 animacji szło na CPU.

Mam nadzieje, że @Khar się zmobilizował i dokończył swoją dżdżownicę. No i że ktoś też coś zrobił, ale czeka na koniec...

(kliknij na obrazek, żeby przejść na yt)

SirGorn

Ekspert
*
1577 102 4
.
Ostatnia zmiana: 20150531, 14:12:04 wysłana przez SirGorn

#37 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30658, 20150601, 03:33:16
Świetne! Ja odpadłem w maju po 1. remont po 2. niestety kupiłem... Wiedźmina 3.

Khar

Zaawansowany użytkownik
*
773 73 1

#38 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30664, 20150601, 10:52:36
Świetny filmik. Nie sądziłem, że dojdzie do tego również taka dopieszczona sceneria. Jedyna rzecz do której można by się przyczepić to fakt, że tego typu owady chyba nie bardzo interesują się siadaniem na kwiatkach. Kiedyś widziałem jak osa zaatakowała pająka, a raczej chwyciła go i odleciała z nim. Chyba bardziej widział bym tego potwora w takiej akcji niż w siadaniu na kwiatku jak pszczółka. Tak czy inaczej jest super. :)

Remik

Ekspert
*
2483 120 9

#39 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30682, 20150601, 20:37:20
Wyborna praca! Piszesz że brakuje szczegółów, ale ja osobiście nie widzę miejsca gdzie można by coś widocznego dodać, model śliczny i spójny :D

Po edycji: Zapomniałbym wrzucić szacun, przy okazji dzięki za ostatnią pomoc z markerami x)

Chris4132

Aktywny użytkownik
*
385 26 0
Ostatnia zmiana: 20150601, 21:00:09 wysłana przez Chris4132

#40 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30687, 20150601, 21:45:44
@Khar, dlatego ja nie kupiłem wieśka - zwłaszcza, że sesja i sporo rzeczy na głowie ;)

@Remik: "dopieszczona scena" - zrobiona w 15 min (wiecej mi zajęło wymyslenie co chcę) z  materiałów które już miałem. Trawa z miesiąca z butami (#grassessential by Andrew Price), drzewa z mojej 'biblioteki' a kwiatek z zeszłego roku z maja, gdzie mleczyk był głównym obiektem ;) I tak wiem,że to bardziej drapieżne owady, ale... nie miałem pomysłu na nic innego, a chciałem jedynie "coś" więcej ;) A w sumie wszystko rozchodziło się o to, że mam tylko 2 dni w tygodniu kiedy mogę coś porobić i to też wieczorami ;)

@Chris4132: dzięki, ale nie musisz tak sypać szacunami - dla mnie "najważniejsze" są te, gdy ktoś jest zadowolony gdy pomogę ;) aa z tymi Markerami to byłeś Ty - nawet nie wiedziałem że taki nick na steam masz :D

SirGorn

Ekspert
*
1577 102 4
.

#41 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30695, 20150601, 23:10:00
Hehe, jak szacun się należy to nie żałuję, czasami jak widzę jakiś znajomy nick to z automatu go dam bo wiem że głupot taka osoba nie pisze x)  Nick zmienię raczej ten tutaj, tylko jakoś nie mogę się na to zebrać, ten tyle czasu mam :D

Chris4132

Aktywny użytkownik
*
385 26 0

#42 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30704, 20150602, 08:28:44
Nick zmienię raczej ten tutaj, tylko jakoś nie mogę się na to zebrać, ten tyle czasu mam :D
I nikt nie będzie wiedział kim byłeś ;) Zdjęcie jakieś (render) do profilu se dodaj i trochę z nim połaź, wtedy zmiana nicku nie będzie aż tak niewiadoma.
Nie ważne ile razy upadłeś, ważne ile razy się podniosłeś.

Kamil1064

Ekspert
*
3845 164 1

#43 Odp: SirGorn - WIP - Maj 2015

#30818, 20150604, 10:10:34
Dobra robota, widać, że się napracowałeś - Szacun! :D
Doczepić mógłbym się jedynie do oczu. Generalnie są ok ale brakuje mi w nich jakiegoś wrażenia głębii (?). Obraz lepszy niż tysiąc słów:



pl4n_b

Użytkownik
*
298 53 2
Hura!