/  Forum  /  Blender Ogólnie  /  Prace w toku  /  Czołg ciężki JS-2 1944

Czołg ciężki JS-2 1944

#90 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45502, 20160914, 21:13:18
Dzięki!

Sir: Tak, Cycles > UE4 ale nie chciałbym renderować prawie 30k klatek w Cyclesie, bo na moim sprzęcie by szło 2 lata (serio :D), a farma by kosztowała majątek :)

Enviro mogłem w sumie poprawić, no ale... Mam w planach go zrobić porządnie, ale to już na pewno nie w ten rok.

McGavish

Zaawansowany użytkownik
*
891 102 1

#91 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45504, 20160914, 21:25:11
Przy obrocie w miejscu nie powinno być czasem tak, że obie gąsienice się obracają, znaczy jedna do przodu, druga do tyłu? Czołgu w akcji nie widziałem, więc pytam, poza tym fajne :)
Nie ważne ile razy upadłeś, ważne ile razy się podniosłeś.

Kamil1064

Ekspert
*
3845 164 1

#92 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45505, 20160914, 21:30:43
Kamil, nowe czołgi tak robią, a te starocie nie :D

McGavish

Zaawansowany użytkownik
*
891 102 1

#93 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45506, 20160914, 21:34:12
Nie ważne ile razy upadłeś, ważne ile razy się podniosłeś.

Kamil1064

Ekspert
*
3845 164 1

#94 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45507, 20160914, 21:34:19
Kolejny sukces.  :) Bardzo fajnie porusza się po tym torze przeszkód i super uchwyciłeś charakterystykę poruszania się czołgu zresztą... złapałeś ją już wcześniej przy T-55, ale tu dałeś dłuższy pokaz przejazdu i od razu widać, że nie ma tu jakiś myków na skróty tylko solidne przygotowanie do tematu. Chciałbym kiedyś zobaczyć Twoją animację takiego czołgu poruszającego się w piachu. ;)

Remik

Ekspert
*
2483 120 9

#95 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45509, 20160915, 11:30:56

jubi

Moderator Globalny, Zaawansowany użytkownik
*
1261 119 3
Kraków

#96 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45510, 20160915, 11:58:48
To chyba najlepsza rzecz, którą widziałem zrobioną w Blenderze.
Mega kosmos!

Ancestor

Ekspert
*
2303 60 3
jestem tu już od pewnego czasu!

#97 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45511, 20160915, 18:29:31
Dzięki wszystkim! Cieszę się, że się podoba :)

McGavish

Zaawansowany użytkownik
*
891 102 1

McGavish

Zaawansowany użytkownik
*
891 102 1
Ostatnia zmiana: 20160917, 14:08:01 wysłana przez McGavish

#99 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45530, 20160917, 15:52:31
Jak dla mnie trochę z bump'em przesadziłeś w niektórych miejscach. Ludzki mózg lubi trochę przedobrzyć... raz jest to textura ze zbyt wysoką saturacją, a tutaj wyglada to na o połowę za mocny bump (w niektórych msc'ach zadrapania są OK).
Gdybym miał odróżnić ten model od zdjęcia to by było głównym dowodem.

Użyłeś też 3 punktowego oswietlenia ? Trochę jest zbyt chwalone bo nie raz psuje effekt .... Jak to powiedział Gleb A. źródeł światła nigdy za wiele.

Mero

Użytkownik
*
199 11 0
jestem tu nowy!
Ostatnia zmiana: 20160917, 15:57:58 wysłana przez Mero

#100 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45532, 20160917, 16:40:38
Udało mi się dostać do galerii 3DTotal, zapraszam do głosowania :)

http://www.3dtotal.com/galleries/image/Scenes/7749-is-2-1944-heavy-tank-by-piotr-bieryt-blender-mcgavish-scene
Tak tylko dodam, że można głosować bez logowania się :)
Nie ważne ile razy upadłeś, ważne ile razy się podniosłeś.

Kamil1064

Ekspert
*
3845 164 1

#101 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45533, 20160917, 16:45:58
Udało mi się dostać do galerii 3DTotal, zapraszam do głosowania :)

http://www.3dtotal.com/galleries/image/Scenes/7749-is-2-1944-heavy-tank-by-piotr-bieryt-blender-mcgavish-scene
Tak tylko dodam, że można głosować bez logowania się :)

Tak, dokładnie, to ja może dodam jeszcze, że głosuje się poprzez przyznanie ilości gwiazdek :)

McGavish

Zaawansowany użytkownik
*
891 102 1

#102 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45535, 20160917, 19:25:15
Jak zwykle świetnie to wygląda! Oczywiście 5 out of 5 :D Ile to ma vertexów? Swoją drogą zastanawiam też się jak robisz tekstury? W sensie robisz je z jakiś referencji w SP czy może na intuicje "Tu dodam rdzę, tu błoto..."?

Tokugawa

Aktywny użytkownik
*
384 33 0

#103 Odp: Czołg ciężki JS-2 1944

#45538, 20160917, 19:35:03
Jak zwykle świetnie to wygląda! Oczywiście 5 out of 5 :D Ile to ma vertexów? Swoją drogą zastanawiam też się jak robisz tekstury? W sensie robisz je z jakiś referencji w SP czy może na intuicje "Tu dodam rdzę, tu błoto..."?

Dzięki! Całość ma 800k trójkątów, z czego połowa to gąsienice :D
Tekstury robię różnie, korzystam z wielu refek i też trzeba analizować obiekty pod kątem narażenia na uszkodzenia, zabrudzenie itp.

McGavish

Zaawansowany użytkownik
*
891 102 1