/  Forum  /  Kategoria ogólna  /  Zasoby sieci  /  Płatne tekstury, znowu endrju.

Płatne tekstury, znowu endrju.

#0 Płatne tekstury, znowu endrju.

#37523, 20151203, 20:43:56
Andrju szaleje - już robi nową stronkę z płatnymi teksturami, abyśmy mieli lepsze rendery, ale trzeba opłacić z góry za rok... Tyle przynajmniej zrozumiałem. Zresztą, sami zobaczcie i oceńcie. Meh.

http://poliigon.com/

A ze śmiesznych rzeczy, które dziś przypadkiem znalazłem, pojawiło się to - zobaczcie obrazek w załączniku (LOL, zdarza się nawet najlepszym!). Jeżeli chcecie zobaczyć, jakie różnice generują światła, wystarczy wyrenderować każdą lampę z pliku endrju i potem porównać rendery w nodach za pomocą np. difference. Różnice są, chociaż minimalne, zatem pytanie zadane w tweecie w sumie ma sens... o tyle, o ile uznamy małe, punktowe źródła światła za identyczne - i one powinny być identyczne, chociaż nie są, bo różnią się mocą emisji. Cycles jednak różnicuje światła wg. typu.
-piotr-

Piotr

Administrator, Ekspert
*
3960 193 8
BFCT

#1 Odp: Płatne tekstury, znowu endrju.

#37526, 20151203, 21:04:41
Haha, i weź od takiego coś kupuj :P
Nie ważne ile razy upadłeś, ważne ile razy się podniosłeś.

Kamil1064

Ekspert
*
3845 164 1

#2 Odp: Płatne tekstury, znowu endrju.

#37535, 20151203, 21:32:41
Dziwne bardzo... Różnice chyba powinny być widoczne gołym okiem, a tu 4 rendery takie same i Andrew nie zauważył że coś jest nie tak.

Chris4132

Aktywny użytkownik
*
385 26 0

#3 Odp: Płatne tekstury, znowu endrju.

#37537, 20151203, 23:29:07
Każdemu się zdarzy, więc tylko się uśmiechnąłem. Natomiast smuci mnie w typowo polski sposób, że gościu już totalnie odleciał w komercję i nawet wysyła ankietę do zapisanych na serwis alfatesterów z pytaniem "what most likely will make you pay" - czy coś w ten deseń, zatem pyta wprost - jak najlepiej przekonać ludzików do płacenia. Ankiety nie trzeba oczywiście wypełniać, ale widać, że Andrju bada rynek metodami bezpośrednimi, chcąc, co jest oczywiste uzyskać maksymalny wynik finansowy.
Nadal mi szkoda, że stare dobre czasy gdy robił świetne tutki za darmo już nie wrócą.
-piotr-

Piotr

Administrator, Ekspert
*
3960 193 8
BFCT

#4 Odp: Płatne tekstury, znowu endrju.

#37545, 20151204, 10:08:20
Każdemu się zdarzy, więc tylko się uśmiechnąłem. Natomiast smuci mnie w typowo polski sposób, że gościu już totalnie odleciał w komercję i nawet wysyła ankietę do zapisanych na serwis alfatesterów z pytaniem "what most likely will make you pay" - czy coś w ten deseń, zatem pyta wprost - jak najlepiej przekonać ludzików do płacenia. Ankiety nie trzeba oczywiście wypełniać, ale widać, że Andrju bada rynek metodami bezpośrednimi, chcąc, co jest oczywiste uzyskać maksymalny wynik finansowy.
Nadal mi szkoda, że stare dobre czasy gdy robił świetne tutki za darmo już nie wrócą.

Ja się bardzo cieszę i niech zarobi jak najwięcej. Razem z nim zarabia Blender - Anderw odpala pewną część swojego zarobku Fundacji Blendera a na tym skorzystamy wszyscy.

Tak samo zresztą rozwija się Linux, siedzą nad nim hordy opłacanych przez wielkie korporacje programistów, wsytarczy spojrzeć tu:


https://gcn.com/Articles/2009/04/20/Linux-funding-sources.aspx?Page=1

https://en.wikipedia.org/wiki/Linux_Foundation#Funding

jubi

Moderator Globalny, Zaawansowany użytkownik
*
1261 119 3
Kraków

#5 Odp: Płatne tekstury, znowu endrju.

#37824, 20151212, 13:45:01
Ale kto chce ten placi a kto nie chce ten nie placi :) - gorsze jest to ze w Polsce ludzie idą do wiezienia jeśli nie placą na: gipsowe peniski, wymachy łydkami, spinanie pośladków, pisanie o jakimś osiołku, albo wkładanie w ziemię palików (ok 1000 zeta za palik).

:)

Senator

Użytkownik
*
263 8 0
jestem tu nowy!