/  Forum  /  Blender Ogólnie  /  Prace ukończone  /  Luk skończony

Luk skończony

#0 Luk skończony

#39842, 20160212, 21:25:16
Witam.
  na początek wzmacniacz, który pomagałem modelować znajomej.

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#1 Odp: Luk skończony

#39845, 20160213, 02:28:44
troche to sztucznie wygląda. proponuję użyć oświetlenia za pomocą HDRI :P

hisolmex91

Aktywny użytkownik
*
301 9 2
jestem tu nowy!

#2 Odp: Luk skończony

#39850, 20160213, 15:58:54
Masz rację. Męczyłem się strasznie z tym światłem ale dzięki Tobie, ogarnąłem temat. Poczytałem o HDRI dodałem Light Path na lampy i oto efekt :)
Plus Twój

Luk

Użytkownik
*
170 12 0
Ostatnia zmiana: 20160213, 16:15:42 wysłana przez Luk

#3 Odp: Luk skończony

#39864, 20160213, 23:31:46
To może i ja wtrące swoje trzy grosze :P

Najbardziej co mnie drażni, to te wielkie trzy cosie na samym tyle - one się praktycznie zlewają z obudową co wygląda dosyć dziwnie :D zobacz nawet na zdjęcie tego wzmacniacza:



One się wyraźnie odznaczają - są delikatnie podniesione przez co ładnie się odcinają cieniem.

Dalej, to materiały są troszkę dziwne.... popracowałbym nad nimi, np. odbicie lamp w czarnej obudowie porównując render ze zdjęciem. Jeśli to jest robione na Internalu, to poświęciłbym troszkę czasu i zrobił od nowa materiały w Cycles, albo je jakoś poprawił, a przynajmniej spróbował to zrobić :D

Trzecia rzecz, to trochę jest prześwietlone - zmniejszyłbym siłę lampy, czy tam HDRi :)
:D

Eryk

Nowy użytkownik
*
23 5 0

#4 Odp: Luk skończony

#39868, 20160214, 09:44:38
Masz rację z tym odcięciem, to samo dzieje się przy styku lamp z obudową. Nie wygląda to najlepiej. Co do materiału to słabo znam się jeszcze na robieniu czegoś fajnego w nodach, dlatego skorzystałem z gotowców imitujących chrom, a z czarnym może sobie poradzę. Dzięki za sugestie, postaramy się coś podziałać w tym temacie :)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0
Ostatnia zmiana: 20160214, 10:35:28 wysłana przez Luk

#5 Odp: Luk skończony

#39999, 20160217, 17:01:39
Na razie muszę pozostawić ten projekt w tym stanie. Raz, że zmęczył mnie przeokrutnie, dwa, to musi poczekać na powiększenie stanu mojej wiedzy. Dla potrzeb prezentacji myślę, że będzie już dobry, jedyne co mnie przeraża do czas renderu animacji :D

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#6 Odp: Luk skończony

#40614, 20160302, 23:17:27
Chwila odprężenia i małe ćwiczonko zainspirowane sporem z wątku blender vs 3ds max. Mi zajęło to trochę ponad 10 min z filmikiem. Otwory mi nie wyszły,  nie widziałem jakie wartości na nim wpisuje, ale nie o nie tu chodziło ;)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0
Ostatnia zmiana: 20160303, 22:34:29 wysłana przez Luk

#7 Odp: Luk skończony

#40818, 20160307, 15:08:49
w czym to renderowałeś? i ile czasu zajęło z jakimi ustawieniami. ilością sampli.
PC : CPU Xeon X5460 QuadCore 4GHz LGA771 Na LGA775 (AiO -water cooling) 8GBRAM 1000MHz
GPU NV GTX1050Ti 4GB VRAM
System Linux mint 19.1 64bit

Noyva85PL

Użytkownik
*
204 14 36
jestem tu nowy!

#8 Odp: Luk skończony

#40946, 20160310, 16:29:01
Kurcze nie zachowałem pliku, w autosave tez go nie ma. Jeżeli dobrze kojarzę, a nie chciałbym Cię wprowadzać w błąd, to na pewno cycles HDTV 720, sampli albo 1000, albo 1500, czas renderowania ponad 30 min. To robiłem w ramach ćwiczenia, dlatego jakoś musiałem później nadpisać ten plik :)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#9 Odp: Luk skończony

#40947, 20160310, 17:05:01
Kurcze nie zachowałem pliku, w autosave tez go nie ma. Jeżeli dobrze kojarzę, a nie chciałbym Cię wprowadzać w błąd, to na pewno cycles HDTV 720, sampli albo 1000, albo 1500, czas renderowania ponad 30 min. To robiłem w ramach ćwiczenia, dlatego jakoś musiałem później nadpisać ten plik :)
Spróbuj w folderze TMP.
Nie ważne ile razy upadłeś, ważne ile razy się podniosłeś.

Kamil1064

Ekspert
*
3845 164 1

#10 Odp: Luk skończony

#40950, 20160310, 19:08:14
tylko ze linuk za kazdym razem usuwa pliki w temp . no moze jak masz winde to mozesz tam szukac w TEMP
PC : CPU Xeon X5460 QuadCore 4GHz LGA771 Na LGA775 (AiO -water cooling) 8GBRAM 1000MHz
GPU NV GTX1050Ti 4GB VRAM
System Linux mint 19.1 64bit

Noyva85PL

Użytkownik
*
204 14 36
jestem tu nowy!

#11 Odp: Luk skończony

#40953, 20160310, 20:29:15
Niestety nie ma nic w katalogu TMP. Tak jak mówiłem. Robiłem go w chwili odstresowania i zaraz po nim coś testowałem i musiałem nadpisać plik.
Ale przy okazji odgrzebałem stary hełm :D Miałem mu dorobić scenę i oczywiście tego nie zrobiłem i tak przeleżał na dysku :D

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#12 Odp: Luk skończony

#41369, 20160322, 21:41:58
Mała pomoc dla siostry potrzebującej grafiki świątecznej w firmie :)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#13 Odp: Luk skończony

#41371, 20160322, 22:21:10
Bardzo fajnie użyta głębia ostrości.

jubi

Moderator Globalny, Zaawansowany użytkownik
*
1261 119 3
Kraków

#14 Odp: Luk skończony

#41378, 20160323, 00:16:30
fajne :) texture sam robiłeś w PS czy jak ? 

hisolmex91

Aktywny użytkownik
*
301 9 2
jestem tu nowy!

#15 Odp: Luk skończony

#41390, 20160323, 16:17:04
Tekstura wyszła całkiem przez przypadek. Chciałbym umieć taką zrobić celowo :) Użyłem tylko tego pliku.
Miałem zrobić jajko z wyraźnie wypukłym logo. Myślałem, że sobie poradzę. Odpaliłem Crazybump, stworzyłem drzewko w nodach jak na tym tutorialu https://www.youtube.com/watch?v=W07H7xeUnGE + rozwinięcie uv. Niestety nie osiągnąłem zamierzonego efektu, za to pojawił się całkiem ładny wzorek :D

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#16 Odp: Luk skończony

#45439, 20160911, 13:34:40
Witam :) dawno nic nie dodawałem ale myślę, że poniższy render wyjaśni przyczyny mojej absencji.

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#17 Odp: Luk skończony

#45440, 20160911, 13:47:18
Gratulacje:)

utatek

Zaawansowany użytkownik
*
837 44 0

#18 Odp: Luk skończony

#45451, 20160912, 06:44:31
Gratulacje  ;)

Zygfryd

Aktywny użytkownik
*
376 33 1
eeee mmmm yyyy

#19 Odp: Luk skończony

#45592, 20160920, 21:11:42
Dzięki wielkie.

A tutaj w oczekiwaniu na Gwinta online, natchnęło mnie na wiedźmińskie motywy :) Jeszcze siedzę nad teksturami, za nic nie mogę dobrać materiału :(

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#20 Odp: Luk skończony

#46093, 20161023, 19:04:41
Z czymś takim pracuję na co dzień :)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#21 Odp: Luk skończony

#46098, 20161023, 22:21:36
Na co dzień ?
Nie rozumiem problematyki. To przecież parę wygiętych boxów i kilka razy nałożony boolean. Znając parę sztuczek można go zrobić w 10-20 minut. No chyba, że to twój artystyczny i nie liczy się technika :)

Mero

Użytkownik
*
199 11 0
jestem tu nowy!

#22 Odp: Luk skończony

#46100, 20161024, 07:52:22
haha... Chodziło o to, że w firmie produkujemy takie uszczelki :D Pracuje jako operator maszyn CNC, a blender to taka odskocznia ;)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0
Ostatnia zmiana: 20161024, 09:15:05 wysłana przez Luk

#23 Odp: Luk skończony

#46107, 20161024, 14:54:25
haha... Chodziło o to, że w firmie produkujemy takie uszczelki :D Pracuje jako operator maszyn CNC, a blender to taka odskocznia ;)

To wiele wyjaśnia :D

Mero

Użytkownik
*
199 11 0
jestem tu nowy!

#24 Odp: Luk skończony

#47789, 20170131, 20:18:14
Kolejny kurs Gleba Alexandrova za mną, to Micropolygon Displacement jest czadowe :D

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#25 Odp: Luk skończony

#47790, 20170131, 22:22:02
Wow, odjazd... Trochę ostatnio spałem, dobrze więc rozumiem że ten efekt osiągnąłeś z podłączenia w nodach tekstury do MicroDisplacementu (który, w ogóle, gdzie jest? :D)? Jakbyś też wskazał tutek z którego korzystałeś to byłoby miło :)

Chris4132

Aktywny użytkownik
*
385 26 0

utatek

Zaawansowany użytkownik
*
837 44 0

#27 Odp: Luk skończony

#47796, 20170201, 09:02:32
Dokładnie, jedna tekstura, parę nodów i gotowe. Dokładny tutek jest pod linkami które podał utatek :)

Luk

Użytkownik
*
170 12 0

#28 Odp: Luk skończony

#47799, 20170201, 12:27:48
Super to wygląda, bardzo futurystycznie :D Wielki szacun!

krytol

Przybysz
*
1 0 0
jestem tu nowy!

#29 Odp: Luk skończony

#47813, 20170201, 16:50:15
Dzięki za odpowiedź, czegoś takiego nie można nie ogarnąć :D

Chris4132

Aktywny użytkownik
*
385 26 0